رشد کسب و کارم را مدیون این روش هستم!

رشد کسب و کارم را مدیون این روش هستم!

روشی که باعث شد کسب و کار من رشد کند در واقع کمک و دریافت آموزش ها و مشاوره هایی بود که از اساتید در تجارت روی انواع صابون دریافت کردم.

صابون تریاک

به نظر شما امکانش می باشد در دنیایی زندگی نمود که در آن خبری از صابون تریاک نباشد؟ بی شک کاربردهای این ماده بر کسی پوشیده نیست از گذشته‌های دور تا حال حاضر، اولین چیزی که به فکر مردم برای از بین بردن کثیفی و آلودگی‌ می‌رسد، صابون می‌باشد.

کافی است نگاهی مختصر به بازار مواد شوینده بیندازید تا ببینید که این شوینده در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر یک از آن‌ها کاربرد مخصوص خود را دارند.

به همین دلیل، مطالعه‌ی تاریخچه و نحوه‌ی ساز و کار آن‌ها، خالی از لطف نیست، ما در این مقاله قصد داریم تا همه چیز درباره صابون و کاربرد مخصوص هر کدام را بررسی کنیم.

رشد کسب و کارم را مدیون این روش هستم!

صابون تریاک اصل

برای خرید کرم معجزه و صابون تریاک اصل در مورد آن به خوبی توضیح داده است. این محصول یکی از با کیفیت ترین محصولات مراقبت از پوست این مجموعه می باشد که از عصاره تریاک گرفته شده و کاملا طبیعی می باشد و در تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است. دارای مجوز بهداشت و سازمان دارو است و بابهترین کیفیت در اختیار مشتریان می باشد. برای تهیه این محصول می توانید هم اکنون از طریق این سایت اقدام به خرید کنید.

در این محتوا قصد داریم به سوالات در مورد این محصول پاسخ دهیم. برای مثال صابون تریاک برای چی خوبه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این محصول از عصاره تریاک گرفته شده و به خاطر داشتن کلاژن برای جوان سازی و رفع چین و چروک صورت بسیار مناسب می باشد. همین طور از این صابون برای ترمیم جای زخم و اسکار در پوست صورت می توان استفاده کرد.

همچنین تمامی محصولاتمان را به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان قرار می دهیم و همچنین صابونهای مجموعه ی ما دارای تاییدیه‌ی وزارت بهداشت می باشند و هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی کنند .

از آنجایی که هر فردی باید صابون مناسب با پوست خود را تهیه نماید از این رو متخصصین مجموعه‌ی ما شما را در انتخاب محصول مناسب خود راهنمایی می کنند، برای هرگونه مشاوره با ما در ارتباط باشید.

رشد کسب و کارم را مدیون این روش هستم!

صابون لوکس

صابون لوکس، در واقع نوعی نمک است و به صورت جامد و مایع قابل استفاده می‌باشد، در ساختار تمامی مواد شوینده دو عامل اصلی وجود دارد:

چربی یا روغن

ترکیبات قوی قلیایی

در حقیقت با انحلال کردن چربی مذکور در ترکیب قلیایی، این ماده‌ی شوینده ساخته می‌شود تولید کنندگان این محصول به غیر از موارد فوق، یک سری افزودنی‌های دیگر نیز به ترکیب آن اضافه می‌کنند این افزودنی‌ها باعث تغییر در ظاهر، بو و حتی کیفیت محصول می‌شود، برای مثال اضافه کردن روغن نارگیل، انحلال بیشتر چربی اولیه در ترکیب قلیایی را به دنبال دارد مواد سازنده موجود در انواع شوینده‌- چربی‌های گیاهی یا حیوانی و سدیم هیدروکسید یا پتاسیم هیدروکسید نام صابون از یک افسانه‌ی قدیمی رومی گرفته شده است، براساس این داستان، کوهی با نام ساپو در روم باستان وجود داشت در آن زمان مردم رم، به وجود خدایان مختلف، اعتقاد داشتند.

رشد کسب و کارم را مدیون این روش هستم!

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه