زخم هایتان را به حکمت تبدیل کنید

زخم هایتان را به حکمت تبدیل کنید

اصلی ترین پوشش کارد درمان در سالهای اخیر روپوش پزشکی بوده است که در استان تهران و دیگر شهرهای ایران تولید شده و به کل کشور پخش می گردد. برای حفاظت لباس پزشکان از آلوده شدن به لکه های خون یا عفونت از روپوش مخصوص استفاده می شده است این محصول رفته رفته به تنها لباس کار و نشانه شغل پزشکی تبدیل شده است.

روپوش پزشکی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با فناوری نانو روپوش پزشکی هایی تولید شده اند که نانو در ترکیبات آن به کار رفته است و فرد می تواند به راحتی از آن استفاده کنند. نانو از ماده ای طبیعی و گیاهی در ساخت آن به کار رفته است و فاقد هر گونه مواد شمیایی می باشد که ضد تعریق هستند و در بازار با قیمتهای بالایی مشهود هستند. همچنین بسیاری از بیمارستانها برای حفظ سلامت کارکنان خود از این نوع روپوشها خریداری می کنند، زیرا سلامت پرسنل خود را در ارجهیت قرار می دهند. روپوش پزشکی یکی از ملزومات مهم برای پزشکان است و سلامت این افراد را در برابر آلودگیهای محیطی تضمین می کند. فروش روپوش پزشکی در مدلهای زنانه و مردانه با کیفیت بالا تولید می شود و در برخی از این روپوشها با ست مانتو و شلوار به بازار توزیع می شود.

زخم هایتان را به حکمت تبدیل کنید

روپوش پزشکی دانشجو

نمونه های دوخت شده ی روپوش پزشکی دانشجو که برای دانشجویان طراحی شده است فقط قسمت قفسه ی سینه و پشت شکم را پوشش می دهد علاوه بر این دارای جیبهایی می باشد که دانشجویان بتوانند به راحتی لوازمهای ضروری خود را در آن جای دهند. پزشکی یک شغل حساس می باشد که در حین انجام کار باید دقت بسیاری را داشته باشند به همین دلیل پوششی که انتخاب می کنند باید ساده و راحت باشد تا در آن احساس خفگی نداشته باشند. این محصولات علاوه بر نمونه های دکمه دار دارای انواع زیپ دارهم می باشد افرادی هستند برای اینکه راحت تر این پوشش را استفاده کنند از نمونه ی زیپ دار آن تهیه می کنند زیرا بسیار راحت تر پوشیده می شود. در تولیدات این سبک از روپوش پزشکی از پارچه های خاصی با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود که مقاوم بوده و با شستشوهای زیاد دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. پارچه های استفاده شده در دوخت آن کج راه و یا ترگال بوده است البته نمونه های کتان و پارچه پنبه ای این روپوشها نیز در بازار موجود می باشد.

زخم هایتان را به حکمت تبدیل کنید

روپوش پزشکی فانتزی

پزشک های خوش سلیقه باید به شما خبری خوش بدهیم در صنعت پزشکی درمانی تجهیزات همیشه کامل است علاوه بر آن ها روپوش پزشکی فانتزی بسیار زیبا طراحی شده است که مشکل بسیاری از پزشکان خانم و آقا را حل کرده است. عزیزان باید به این نکته دقت کنند اگر روپوش خود را به منزل می برند به هیچ عنوان آن را داخل کمد لباس هایی که لباس زنانه دیگر قرار دارد قرار ندهند تحت هیچ نوع شرایطی روپوش را بر روی زمین نیاندازند. روپوش پزشکی جزو دسته کالا هایی به حساب می آید که به راحتی باکتری و آلودگی را به خود جذب می کند و این می تواند مشکل بسیار بزرگی هنگام درمان بیمار به وجود آید. نکته بسیار مهمی که در کادر درمان پزشکان و پرستاران وجود دارد این است که هنگام مراجعه بیمار به پزشک به هیچ عنوان روپوش خود را به بدن بیمار نزنند این کار باعث جلو گیری از آلودگی ها و ویروس ها می شود.

زخم هایتان را به حکمت تبدیل کنید

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه