دستمال کاغذی رومیزی بیتا

دستمال کاغذی رومیزی بیتا

ما انسانها روزانه برای کارهای مختلفی نیاز به استفاده از دستمال داریم. در گذشته استفاده از دستمال نخی و پارچه ای رواج بیشتری داشته است و در جیب هر فردی یک عدد دستمال پارچه ای بوده است ولی امروزه دستمال کاغذی بیتا یا نوع دیگر آن یعنی پاپیا جای دستمالهای پارچه ای را گرفته اند و جایگزین آنها گردیده است. دستمال کاغذی مهم ترین خصیصه ای که دارد جذب کنندگی آن می باشد می تواند رطوبت را بسیار خوب به خود جذب نماید البته همان طور که می دانید دستمال کاغذی یکبار مصرف می باشد و نمی توان آن را مانند دستمال پارچه ای بشوریم و مجددا استفاده نمی شود.

دستمال کاغذی رومیزی بیتا

موارد استفاده و کاربرد این دستمال بسیار زیاد می باشد ولی عموما افراد از این دستمال برای صورت خود بکار می گیرند البته می توان از دستمال کاغذی برای تمیز کردن سطوح نیز استفاده نمود. یکی از نقاط قوت استفاده از دستمال کاغذی این است که این محصول بازار هدف مشخصی دارد و همه نوع قشری و در همه سنین از این محصول استفاده می کنند. شماره مشاورین مجموعه آراد برندینگ در سایت قرار دارد و شما می توانید همین الان با ما تماس بگیرید و یا برای خرید این محصول و انواع حوله فرم سایت را پر کنید و با ارسال آن منتظر تماس از سوی ما باشید.

دستمال کاغذی رومیزی

در حال حاضر انواع بسیار مختلفی از دستمال کاغذیهای رو میزی به صورت ساده، طرح دار، رنگی، معطر و در تعداد مختلفی از برگ دستمال تهیه شده و در پاکتهای شیک و زیبا با طرح و رنگهای مختلف مناسب با انواع فضاها تولید و توزیع می شوند. در گذشته کیفیت پایین بسته بندی سبب می شد برای زیبایی بیشتر و مراقبت از دستمالها، پاکت را در جا دستمالیهای شیک قرار دهند اما امروزه کیفیت و زیبایی که در طراحی پاکتها به کار می رود سبب شده است که به تنهایی و بدون کاور از دستمال رومیزی با ظاهر زیبا استفاده کنید.

دستمال کاغذی رومیزی بیتا

با کاربرد انواع جیبی این محصول آشنا شدیم و حتما با مصارف بالای دستمال کاغذی در منزل، محیط کار و غیره نیز آشنا هستید و نمونه دستمال کاغذی رومیزی برای محیطهایی که بتوانید پاکت را در جای مناسب و قابل استفاده قرار دهید بهترین گزینه است و در اغلب محیطها وجود دستمال کاغذی پاکتی برای مصارف شخصی و عمومی الزامی است. وجود دستمال ضخیم رو میزی در اتاق کار، میزهای پذیرایی، اتاق خواب و بسیاری از فضاهای دیگر نکته مهمی است و از این پاکتها در سالنهای پذیرایی، تالارها و برگزاری جلسات و مراسمات مختلف نیز استفاده می شود و تعداد بالای دستمال موجود در پاکت این محصول بهداشتی را برای قرار دادن روی میز و استفاده عمومی مناسب می کند.

دستمال کاغذی بیتا

دستمال کاغذی از لایه های متنوعی تشکیل شده است که تعداد این لایه ها می تواند 2 یا 3 لایه باشد. هر چیزی در این دنیا دارای تاریخچه ای می باشد تاریخ اختراع دستمال کاغذی به سالهای حدود 1890 میلادی بر می گردد که و قصه ی آن بدین صورت می باشد که در شهر گوپینگن در حوالی اشتوتگارت آلمان فردی بنام گوتلوب کروم کارخانه کاغذ سازی داشته است و این فرد روزی تصمیم می گیرد که کاغذهای نازکی را تولید نماید و برای آن که این کاغذ از لطافت خوبی نیز برخوردار گردد به آن گلیسیرین اضافه نمود و بدین ترتیب آقای گوتلوب کروم اولین دستمال کاغذی جهان را در آن زمان اختراع و به ثبت رسانید.

دستمال کاغذی رومیزی بیتا

همانطور که می دانید وزنهای مختلفی از یک محصول باعث می گردد تا قیمت نهایی آنها متفاوت باشد. در مورد دستمال کاغذی نیز اینگونه است به عنوان مثال دستمال کاغذی بیتا و دستمال جیبی بلاندکس که در بازار مشاهده می کنید در انواعی از وزن وجود دارد که هر چقدر وزن آن کمتر باشد دستمال شما نازک تر می باشد و هر چقدر وزن آن زیاد تر باشد از دستمال ضخیم تری برخوردار خواهید بود. یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما درگیر کرده باشد این است چرا دستمال کاغذی به این اسم نام گذاری شده است پاسخ این سوال این است از آنجایی که این محصول را با استفاده از نوع خاصی از کاغذ که بافت بسیار نازکی دارد ساخته شده است به همین دلیل به آن دستمال کاغذی می گویند.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه