داستان ثروتمند شدنم با کشمش را بشنوید

داستان از این قرار است که بنده به طور کاملا اتفاقی با عرصه پر درآمد تجارت آشنا شدم و با انجام یک سری تحقیقات و مطمعن شدن از این راه تصمیم گرفتم تا در زمینه تولید و عرضه انواع کشمش شروع به فعالیت کنم و اینگونه بود که ثروتمند شدم.

کشمش کاشمر مشهد

برای مثال افزودن کشمش کاشمر مشهد به یکی از غذاهای محبوب تابستانی یعنی آبدوغ خیار به دلیل تعدیل طبع سرد دوغ و خیار می باشد و یا عدس طبعی به شدت سرد و خشک دارد که مصرف آن برای سرد مزاجان با مصلحش توصیه می شود به همین دلیل همواره بر روی عدس پلو مقداری پیاز به همراه گوشت و کشمش افزوده می شود.

تقویت بینایی، پیشگیری از سنگ کلیه، حفظ تناسب اندام، درمان و پیشگیری از کم خونی، درمان ریزش مو و غیره تنها چند مورد از صدها خاصیت این دانه هایی هستند که زمانی مرواریدهایی بر سر درخت بودند و اکنون اگرچه طراوت خود را از دست داده اند اما به هر کسی با آنها دوست شود طراوت و سلامتی می بخشند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T112939.487.jpg

کشمش طلایی ملایر

معمولا کشمش طلایی ملایر و قهوه ای و میوه خشک را توسط نور خورشید و یا با استفاده از دستگاه های خشک کن صنعتی، خشک می کنند از کشمش سیاه در موارد بسیار مختلفی استفاده می شود یکی موارد پر مصرف آن استفاده این محصول به عنوان چاشنی غذا می باشد.

از این کشمش نه تنها می شود به عنوان چاشنی پلو استفاده کرد بلکه می تواند به عنوان طعم دهنده در انواع مختلف سالادها، ماست و موارد دیگری از این قبیل اضافه نمود و از طعم فوق العاده آن در کنار خواص بسیار زیادی که دارد استفاده نمود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T112957.053.jpg

کشمش آفتابی مشهد

از جمله دلایلی که می تواند در قیمت کشمش پلویی سیاه و کشمش آفتابی مشهد تاثیر گذار باشد می توان به کیفیت کشمش اشاره کرد هرچه کشمشها به صورت یکدست، درشت و گوشتی باشند همچنین شکستگی در آنها کمتر باشد می تواند در قیمت آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

از دیگر عواملی که می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد حجم خرید می باشد قطعا همه ما می دانیم که خریدهای عمده می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از خریدهایی با حجم کمتر باشد از همین رو هر چه شما حجم زیادی از این محصول را خریداری کنید قیمت کمتری را پرداخت خواهید کرد.

نکته دیگری که در این مورد وجود دارد نوع بسته بندی و شرکت عرضه کننده آن است زیرا هر چه برندی که این محصول را ارائه می دهد لوکس تر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T113021.273.jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه