با زغال آتش فقر را در زندگی ام خاموش کردم

زمانی که شما در خانواده ای به دنیا می آیید که از نظر مالی وضعیت معیشتی درستی را ندارند تنها به یک موضوع می اندیشید که چگونه می توانم وضعیت اقتصادی خود و خانواده ام را تغییر دهم و چالش اصلی نداشتن سرمایه کافی برای راه اندازی یک کسب و کار است اما من با آشنا شدن با مسیرتجارت توانستم بدون سرمایه درحوزه تجاری زغال فعالیت کنم و شرایط مالی خود و خانواده ام را تغییر دهم و برای همیشه با فقر خداحافظی کنم و دنیای ثروتمندان را تجربه.

زغال بلوط کبابی

یکی از تفریخات ایرانیان پختن جوجه کباب است که در منقل بزرگ که به آن باربیکیو می گویند زغال بلوط کبابی ریخته می شود و با سرخ شدن آن سیخ جوجه یا کباب را روی آن قرار می دهند که اگر زغال مرغوب نباشید به سرعت گر گرفته و به آهستگی می سوزند.

زغال ایرانی در کشور بصورت عمده به مراکز فروش شهرهای مختلف فرستاده می شود و از آنجا به مغازه ها و فروشگاه ارسال می شود که با هزینه ارسال از کارخانه تا مصرف کننده در چندین مرحله اضافه می گردد و خریدار با قیمت بالاتری این محصول را دریافت می کند ولی با خرید مستقیم این محصول از خود تولید کننده یکبار کرایه پرداخت کرده و با قیمت کمتری این محصول را خریداری می کنید.

در بازار زغال بلوط بصورت حلقه ای عرضه می شود که در بسته بندی یک کیلویی عرضه می گردد که با حرارت بالایی که دارد برای قلیان و کباب مورد استفاده قرار می گیرد.

با زغال آتش فقر را در زندگی ام خاموش کردم

زغال کبابی مکعبی

یکی از موارد مهمی که می تواند برقیمت زغال کبابی مکعبی عمده موثر باشد موغوبیت و کیفیت آن است. زغال یک ماده سیاه رنگ و سبک است که از بقایای چوب سوخته و یا دیگر اندام های گیاهی بدست می آید. از ویژگی های زغال با کیفیت این است که توانایی نگهداری و دوام شعله را داشته باشد. زغال کبابی یکی از نمونه های پر تقاضا در بازار است که قیمت متفاوتی دارد.

افرادی که مایل به خرید این محصول هستند می توانند با روش های زیادی آن را تهیه کنند که بهترین روش خرید عمده و مستقیم است زیرا در این روش واسطه ها حذف می شوند و با قیمت مناسب محصول به دست ما می رسد.

زغال چگونه تولید می شود؟ زغال موجود در بازار از درختان متعددی به دست می آید و توسط برند های مختلف بسته بندی می شود و به دست مصرف کننده می رسد هر کس انتظار دارد در قبال پولی که پرداخت می کند محصولی با کیفیت دریافت کند پس تولید کنندگان باید به این موضوع توجه ی زیادی داشته باشند. قیمتی که برای خرید عمده این محصول وجود دارد بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت جزئی آن است.

با زغال آتش فقر را در زندگی ام خاموش کردم

ذغال چوب روسی

برای تولید ذغال چوب روسی با چوب روسی از ضایعات چوب روس سوخته استفاده می کنند و تعیین کننده ی کیفیت زغال، میزان کربن موجود در آن است.

زمانی که می خواهند کربن موجود در زغال را به میزان مناسبی برسانند آن را حرارت می دهند این عمل طی 7 الی 8 ساعت با درجه حرارت 120 الی 180 صورت می گیرد.

بعد از اینکه میزان کربن موجود در زغال به حد مناسبی رسید برای جلوگیری از سوختن یا خاکستر شدن آن را سرد می کنند. عمل سرد کردن با پلمپ کردن مخزن صورت می گیرد. از درختان مناسب برای تولید زغال می توان به درختان بلوط و درخت مرکبات اشاره کرد که روسیه یکی از منبع های درخت بلوط است

با زغال آتش فقر را در زندگی ام خاموش کردم

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه