تمام پیشرفت ها خارج از منطقه امن شما صورت می گیرد

تمام پیشرفت ها خارج از منطقه امن شما صورت می گیرد

روغن شترمرغ یکی از شگفت‌انگیزترین روغن‌های دنیا است که صادرات و فروش آن بسیار بالا می باشد.

به علت ریز مولکول بودن تقریباً شبیه اسیدهای چرب در پوست انسان است و همچنین به جهت دمای ذوب پایین با سرعت فوق‌العاده‌ای بدون چربی دادن به پوست، جذب بدن می‌شود و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند.

روغن شتر مرغ

امروزه مردم با دانستن خواص روغن شترمرغ اصل شروع به خرید کردن این محصول گرفته اند که یکی از بهترین برندهای این مدل از محصول ام ایل خیراندیش می باشد که توسط شرکت مربوطه ما تولید شده و با قیمت بسیار مناسب به فروش نیز خواهد رسید.

امروزه به دلیل تقاضای زیاد این مدل از کالا اکثر رقبای ما در این زمینه قیمت روغن شتر مرغ تولیدی خودشان را بسیار افزایش داده اند که همین مسئله سبب شده تا فروش آنها در این مدت زمان کاهش پیدا کند.

شرکت مربوطه ما درباره وضعیت اقتصادی اکثر افراد درون جامعه نیز مطلع است به همین منظور برای محصولات خود قیمت مناسبی را در نظر گرفته است که با رضایت بالای مشتریان روبرو شده ایم.

روغن شترمرغ به دلیل داشتن ریز مولکولهایی که درون خودش جای داده است جزو بهترین روغنهای جهان به شمار می رود که علاوه بر ایران نیز در تمامی کشورها معروف می باشد و از آن به طور زیادی نیز خریداری خواهند کرد از همین رو اکثر کشورها شروع به تولید این مدل از روغن کرده اند.

تمام پیشرفت ها خارج از منطقه امن شما صورت می گیرد

روغن شترمرغ اصل

در طب سنتی روغن شترمرغ اصل را برای مو صادر می کنند. تارهای مو به دلیل خشکی زیاد می ریزند و توان رشد کردن را ندارند زیرا عده ای مداوم به حمام رفته و با شامپو و صابون شیمیایی سر خود را شستشو می دهند که این عامل سبب شکنندگی تارهای مو می شود که کافی است بعد از استحمام این محصول را به تارهای مو تماس مستقیم می دهند تا رطوبت نابود شده دوباره احیا شود.

این محصول را در گیجگاه سر خود که بیشتر موها می ریزند را بمالید تا از دوباره ریشه مو جوانه بزند و رشد کند زیرا افرادی که عصبی می باشند و همچنین فکر و خیالات منفی را در سر خود می گذرانند در این قسمتها بیشتر ریزش مو را تجربه می کنند و بهتر است کش موهای خود محکم و به سمت بالا نبندند و هر از گاهی از فرق و کنار شانه بزنند تا تارهای مو به یک حالت عادت نکنند.

در کتابهای علمی خواص گوشت شتر مرغ و روغن شترمرغ برای مو بسیار تاکید شده است. این محصول رنگ و بوی خاصی در ترکیبات خود ندارد به همین علت افراد آن را قبل خواب به پوست سر خود می مالند و می خوابند بدون اینکه استرس کثیف شدن پتو و تشک خود را داشته باشند و همچنین این محصول برای کسانی که به رایحه برخی مواد حساسیت نشان می دهند بسیار مساعد حال آنها می باشد.

تمام پیشرفت ها خارج از منطقه امن شما صورت می گیرد

روغن شترمرغ خانگی

امروزه در تمامی جهان برای زیبایی پوست خود از انواع روغنها مانند روغن شترمرغ خانگی استفاده نموده و بعد از آزمایشات فراوان بر روی آن از خواص درمانی آن برای ترمیم جای زخم، بخیه و غیره استفاده می گردد که در ادامه مطالب بعدی برای شما فواید و خواص بیشتر آن را شرح خواهم داد.

این نوع حیوان به دلیل داشتن بال و پاهای بزرگ یک پرنده به حساب آمده و توان استفاده سریع برای پرواز را ندارد که شکم بزرگ آن هم بی تاثیر نیست، همین امر موجب شده که یک حیوان بسیار پر سرعت و عظیم الجثه در دسته پرندگان به حساب آمده در صورت مشاهده خطر برای خود و بچه هایش به سمت هدف مورد نظر گام برداشته و با لگد از خود و کودکانش مراقب می کند، غذای این موجود دوست داشتنی گیاه خواری بوده و مانند ما بقی حیوانات مثل گاو، بز و گور خر علف خوار است اما گوشت بسیار لذیذی دارد.

شما عزیزان گاها در حوادثهای مختلفی دچار صدمات شده که منجر به پارگی نقاطی از بدن می گردد که بعد از مراجعه به بیمارستان یا مراکز درمانی باید سطح آن را بخیه بزنند، شما برای ترمیم هر چه زودتر جای زخم از روغن شترمرغ و یا روغن تقویت مژه سریتا استفاده نمایید و هر روز به اندازه چند قطره بر روی سطح مورد نظر ریخته و به آرامی به مدت دو الی سه دقیقه ماساژ دهید و برای تکرار روز بعد حتما سطح آن را شسته و ضد عفونی نمایید.

تمام پیشرفت ها خارج از منطقه امن شما صورت می گیرد

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه