ترس را کنار گذاشتم و ثروتسازی فوق العاده شدم

بهترین راه به دست آوردن اعتماد به نفس انجام کارهایی است که از آن ها می ترسیم. در زندگی اغلب از تغییر فراری بودم و از انجام بسیاری از کارها می ترسیدم تا این که وارد دنیای تجارت شدم و این تغییر بی نظیر زندگیم را زیر و رو کرد. در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

قاووت پسته کرمان

قاووت پسته کرمان از پودرهای شیرینی خوشمزه و تولید شده با مواد طبیعی و خواص درمانی مفید و مغذی برای سلامت بدن است.

قاووت پسته کرمان از سوغاتی های شناخته شده و قدیمی این شهر است که دارای طبعی گرم می باشد.

قاووت بدلیل پسته مورد استفاده در آن دارای مواد مفید بسیاری مانند مواد معدنی و آهن ها می باشد که باعث خواص فوق العاده دارویی این پودر خوش طعم می باشد.

قاووت میان وعده ای سالم و ارگانیک و سرشار از انرژی است که در طعم های گوناگونی تولید میشود که هرکدام ویژگی های کم نظیری دارند.

روش تهیه قاووت بسیار آسان بوده و شما میتوانید با مخلوط و آسیاب کردن اندازه دلخواه مغز پسته، هل سبز و شکربراحتی آن را در منزل و کاملا بهداشتی و سالم آماده کنید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (16).jpg

قاووت شیرافزا

قاووت شیرافزا یکی از محصولات بسیار مقوی است که از سوی پزشکان بسیار توصیه شده تا خانمها و بانوان گرامی در هنگام دوران قاعدگی این محصول را مصرف کنند.

با توجه به ترکیبات موجود در این نمونه از محصول، تمام شهرها و کشورهایی که این محصول را دریافت می کنند به خوبی می دانند که آن را باید در دسته ی سوغات مغذی شیرین قرار دهند.

تولیدکنندگان برای آن که این محصول را به بهترین شکل ممکن به بازار عرضه نمایند به خوبی نسبت به این موضوع آگاه هستند که منبع خوب اسیدهای چرب غیر اشباع و ترکیبات ضد اکساینده را در این محصول جای دهند.

لازم به ذکر است بدانید که در سالهای اخیر به دلیل وجود ترکیبات مغذی که این محصول در دل خود جای داده است، پزشکان بسیار توصیه کرده اند که تمام افراد این محصول را به وفور مصرف کنند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (12).jpg

قاووت مغز پسته

یکی از پر خاصیت ترین انواع قاووت، قاووت مغز پسته می باشد که مورد استقبال عده زیادی قرار گرفته است و روزبروز به محبوبیت آن افزوده می شود.

قاووت نوعی از تنقلات سالم به حساب می آید که با در نظر گرفتن نوع مواد اولیه به کار رفته در آن دارای خواص فراوانی برای بدن هست.

همچنین قاووت در بسیاری از درمان های طب سنتی هم مورد کاربرد قرار می گیرد و پزشکان آن را برای بیماران خود تجویز می نمایند.

این نوع خوراکی از انواع مختلفی از محصولات مانند زنجبیل، نارگیل، نخود و غیره تولید شده و در بازار عرضه می شوند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (20).jpg

.

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه