با ساده ترین شغل به یک میلیونر تبدیل شدم

با ساده ترین شغل به یک میلیونر تبدیل شدم

درست شنیدید با ساده ترین شغل ها هم می توان ثروتمند شد از آنجایی که کار در حوزه پرندگان دنیای جالبی دارد و در آن می توان کسب درآمد بالایی داشت من هم در حوزه قرقاول فعالیت می کنم و توانسته ام بسیار پولدار شوم و افراد زیادی را به کار بگمارم.

قرقاول آمریکایی نر

برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند انواع پرندگان و طیور را پرورش بدهند با کمی حوصله، دقت و داشتن اطلاعات لازم می توانند پرورش قرقاول آمریکایی نر و ماده را که پرنده ای بسیار آرام و کم سر و صدا است را انتخاب کنند و حتی در محیطهای شلوغ صدایی از خود در نمی آورند. این پرندگان دارای گوشت بسیار لذیذی هستند و نر و ماده آن با هم تفاوتهایی در نوع پرهای آن دارند و ماده آن هنگام تخم گذاری تخمهای خود را از دید دشمن پنهان می کند و به همین دلیل رنگ پرهای آن به شکل خاکی رنگ می باشد.

بسیاری از نژاد این پرندگان سالانه ۲۰ تا ۳۰ تخم می گذارند که هر کدام از آنها بستگی به نژاد و گونه آنها دارد و قد قرقاول ماده نسبت به قد نر کوتاه تر و کمی با هم متفاوت است و حتی منقار کوتاه و خمیده و در مقابل سری کوچک دارند. مدت زمانی که آنها شروع به تخم گذاری می کنند از دی تا خرداد ماه است که در اوایل اردیبهشت تخم گذاری می کنند و بازه زمانی ۲۵ روزه جوجه هایشان سر از تخم بیرون می آورند که پرورش دهندگان باید توجه داشته باشند محیط زندگی، دما و رطوبت، تغذیه و آب بسیار نکات مهمی هستند که در هنگام پرورش این موجودات باید توجه داشته باشند. این نوع موجودات بیشتر از بودن در طبیعت لذت می برند و روی درختهای مختلف زندگی می کنند و از حشرات دور و اطراف خود تغذیه می کنند.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (64).jpg

قرقاول پاکستانی

قرقاول پاکستانی در فصل جفت گیری به دلیل طولانی بودن مدت زمان وضع حمل دارای پرهای تیره رنگی هستند که زمانی که بر روی تخم می نشینند هم رنگ با زمین شوند و از دید دشمن در امان باشند. به طور معمول لانه این پرنده بر روی زمین و در کنار بوته ها می باشد و با حفر کردن زمین برای خود لانه تهیه می کنند. سن تخم گذاری این پرنده بستگی به نژادی که دارد تعیین می شود اما به طور معمول قرقاول ماده در 2 سالگی توان تخمک گذاری را دارد. همان طور که اشاره شد قرقاولها دارای نژادهای متفاوتی همچون قرقاول ایرانی هستند و برخی از این پرندگان روزی یک عدد تخم می گذارند و تا زمانی که لانه ی آنها از تخم پر نشود هرگز بر روی باقی تخمهایشان نمی خوابند. قد قرقاول ماده نسبت به نر کوتاه تر است و همچنین دم این پرنده نسبت به غیر همجنس خود کوتاه تر می باشد. قرقاول از اوایل دی ماه شروع به تخم گذاری می کنند و تا اواخر خرداد ماه این روند ادامه دارد و سپس بر روی تخمهای خود می خوابد و می توان به طور تقریبی عنوان کرد این پرنده در سال حدود 20 تا 30 عدد تخم می گذارد.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (65).jpg

قرقاول پاکستانی نر

قرقاول پاکستانی نر به موقع خطر پرواز نمی کند و به جای پرواز با سرعتی عجیب دویده و پنهان می شود هنگامی که می خواهد پرواز کند سر و صدای زیادی را ایجاد نموده و در ارتفاع کمی پرواز می نماید همچنن مدت زمان پروازش بسیار کوتاه است.

یکی از پرندگان عجیب و خوش صدایی که می توان به ان اشاره کرد قرقاول پاکستانی می باشد که گوشت آن نیز بسیار خوشمزه می باشد و در کرج نیز به فروش می رسد.

آسیا، یونان، بلغارستان و بعضی از کشورهای ازوپایی زیستگاه اصلی این پزنده است که دارای دم بلند با رنگ بندی زیبا سبب اعجاب انگیز شدنش شده و علاقه مندان زیادی دارد. نوع نر آن را به قرقاول سبز می شناسند و ماده آن تقریبا خاکستری یا خاکی است، این پرنده لانه اش را روی زمین می سازد و وظیفه اش گرم نگه داشتن تخمها می باشد و برای همین است که تقریبا هم رنگ خاک شده تا از دید دشمن دور باشد تا بتواند تخمها را به سلامت حفظ نماید.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (66).jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه