با این شالها به درآمد میلیاردی رسیدم

فرد منفی وقتی که شما به سختی در تلاش برای دستیابی به اهداف خود هستید، چیزی جز مایه دردسر برای شما نخواهد بود. چنین رابطه ای معمولا حکم خیابان یک طرفه را دارد. شما همیشه با گوش جان به حرف های چنین فردی گوش می دهید، ولی وقتی که نوبت خودخواه ها برسد، هیچ وقت به چیزی که می گویید یا احساسی که بروز می دهید ذره ای هم توجه نمی کنند. تنها با دوری کردن از این افراد است که موفقیت برایتان حاصل می شود.

شال موهر ایرانی

قیمت شال موهر ایرانی نسبت به مدل های وارداتی آن به صرفه تر بوده اما همچنان از نظر کیفیت و زیبایی با رقیب های خود برابری می کند.

این محصول به خاطر نوسانات بازار نسبت به سال گذشته افزایش نسبی داشته است اما با این حال به خاطر جنس خاص آن کاملا ارزش خرید را دارد.

میانگین حدودی قیمت آن از 115.000 تومان تا 180.000 تومان است.

ما توانسته ایم شال موهر را با کیفیتی بالا و تنوعی بسیار در بازار به فروش برسانیم تا هر سلیقه ای توان خرید این محصول را داشته باشد.

شما می توانید با شماره های درج شده تماس رفته و با مشاوران ما صحبتی داشته باشید تا تجربه خریدی رضایت بخش کسب کنید.

با این شالها به درآمد میلیاردی رسیدم

شال هنرمندی کنفی

شال هنرمندی کنفی دارای انواع مختلف رنگ ها است و تنوع بالایی در رنگ دارد همچنین دارای قیمت مناسبی می باشد.

علاوه بر این می توان به راحتی آن را با هر رنگ مانتو شومیز یا بلوز ست کرد تا زیبایی را به یک خانم شیک پوش که به استایلش اهمیت می دهد ببخشد.

یکی از پرفروش ترین شال های موجود در بازار است که می توانند چرخه ی فروش شال و روسری را افزایش دهد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.

قیمت این محصول با توجه به نوسانات ارزی تعیین می گردد و قیمت این محصول از 80 تا 200 هزار تومان است.

برای داشتن یک انتخاب مناسب و یک خرید ایده آل با قیمت عالی می توانید از شرکت ما بصورت آنلاین این شال ها را تهیه کنید و تجربه یک خرید آنلاین و استثنایی را با ما داشته باشید.

با این شالها به درآمد میلیاردی رسیدم

شال گردن ساده

اولین و مهم‌ ترین چیزی که اغلب مشتریان به آن توجه دارند قیمت شال گردن ساده است.

چرا که بعد از جنس و طرح مورد نظر قیمت این پوشاک نیز مهم است و همچنین تعیین بودجه در روند خرید تأثیر مستقیم دارد.

قیمت شال گردن ساده به عواملی چون جنس نوع بافت برند و غیره بستگی دارد و برای هر مدل متفاوت است ولی به طور کلی این گونه شال گردان ها از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

قیمت این محصول از بازه قیمتی 70 هزار تومان تا 500 هزار تومان در بازار متغیر است.

برای اطلاع از قیمت انواع شال گردن ساده در رنگ های متنوع و جذاب می توانید به وب‌ سایت ما مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

با این شالها به درآمد میلیاردی رسیدم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه