با استفاده از پارچه مبلی وارد دنیای ثروت شدم

بعد از جستجو و تحقیقات زیاد برای یافتن راه و مسیری که بتواند مرا وارد دنیای ثروت کند سرانجام تصمیم گرفتم تا وارد عرصه تجارت شوم و در زمینه تولید و عرضه انواع پارچه های مبلی شروع به فعالیت کنم و با استفاده از این محصول بود که توانستم وارد دنیای ثروت شوم.

پارچه مبلی چرم

مبل راحتی از اساسی ترین وسایل یک منزل است پارچه مبلی چرم در انواع پارچه ها تولید می شود یکی از این محصولات، پارچه مبلی چهارخانه است همان طور که از نام این محصول پیدا است چیزی است بین چرم و پارچه و ویژگی های هر دو را همراه با هم دارد.

تاکنون تولید چرم ها اکثرا در رنگ هایی مانند مشکی یا قهوه ای خلاصه می شد اما این محصولات یعنی چرم پارچه ها دارای رنگ های متنوع و بسیاری هستند و تنها به رنگ هایی که در محصولات چرمی می بینیم محدود نمی شوند به همین علت به راحتی با دکوراسیون منزل و دفتر کار هماهنگ می شود.

از طرفی از آن جایی که میزان استحکام چرم به نسبت پارچه خیلی زیادتر است مقدار مقاومت چرم پارچه ها نیز نسبت به محصولات چرمی بالاتر است یک دیگر از مزایای چرم پارچه ها این است که اگر روی آن کثیفی یا ایجاد لکی شود به نسبت محصولات پارچه ای که به سختی قابل تمییز شدن اند، به راحتی تمییز می شوند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T111450.284.jpg

پارچه رومبلی ساتن

یکی از لوازم خانگی مورد علاقه مردم مبل است که امروزه از تنوع زیادی برخوردار است برای ساخت این محصول از پارچه رومبلی ساتن کشی کنفی استفاده می کنند که هر کدام از آنها در نوع خود ویژگیهایی دارند و‌ مشتریان با توجه به شناختی که از هر کدام از جنسهای ساتن، کشی و کنفی دارند با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب می کنند.

هنگام انتخاب پارچه رومبلی توجه کنید که از کیفیت پارچه ای که انتخاب می کنید اطمینان حاصل کنید زیرا مبل یکی از وسایلی است که در منزل از آن برای راحتی و آسایش استفاده می کنید و همچنین جایگاهی است که مهمان را برای نشستن روی آن دعوت می کنید.

در هنگام خرید پارچه رومبلی ابتدا مشخص کنید که مبل را برای قرار دادن در چه مکانی از خانه می خواهید استفاده کنید اگر محل قرار گیری آن در اتاق نشیمن است استفاده آن زیادتر است در نتیجه پارچه رومبلی باید مقاومت خوبی داشته باشد، اگر برای مبل راحتی اتاق پذیرایی این پارچه را می خواهید می توانید زیبایی آن را در اولویت انتخاب قرار دهید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T111501.291.jpg

پارچه مبلی لیدو

پارچه مبلی لیدو ممتاز و درجه یک را می توانید با بهترین قیمت و اطمینان خاطر برای مبلمان منزل خود انتخاب کنید و استفاده مفید از آن ببرید.

با توجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی پارچه های مبلی نیز در رنگ و جنس روز به روز تنوع بیشتری پیدا می کنند.

در سال های اخیر برای تولید پارچه های جدید اغلب از فناوری نانو استفاده می گردد که سبب بهبود کیفیت و قابلیت های آن می شود.

رنگ های موجود پارچه مبلی در بازار نیز کامل بوده اما رنگ های مد و رنگ سال همیشه طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T111514.462.jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه