بازار پرسود این محصول مرا از ورشکستگی نجات داد

بازار پرسود این محصول مرا از ورشکستگی نجات داد

من بیشتر سرمایه خود را از دست داده بودم با همان پول کمی که داشتم در حوزه ی این محصول سرمایه گذاری کردم و بعد از گذشت شش ماه پنج برابر پول از دست رفته خود را بدست آوردم. در ادامه با این محصولات آشنا خواهید شد.

جو دوسر پرک شده

جو دو سر پرک غنی ترین و سالم ترین نوع غلات است. قیمت جو دوسر پرک شده بسیار مناسب است.

جو دو سر دانه ای کرم رنگی است که یک منبع غنی برای دریافت انواع مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان های مختلف محسوب می شود.

در عین حال فاقد گلوتن می باشد.

جو دو سر پرک حاوی ویتامین های گروه B، مواد معدنی شامل آهن، روی، مس، منیزیم، فسفر، منگنز، کلسیم و پتاسیم است و یک فنجان از این غلات می تواند به دلیل کالری بالایی که دارد به خوبی تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن باشد.

مدت زمان پختن جو دو سر پرک شده فوری پیش از مصرف تقریبا صفر است و فقط کافی است تا آن را در کاسه ای که با آب داغ و یا شیر داغ پر شده بریزید.

دو جو سر پرک فوری همان طور که از نامش پیداست اصلا به پخت نیازی نداشته و همین که در یک مایع داغ حل شود آمده مصرف خواهد بود.

C:\Users\ARAD\Desktop\04.jpg

جو دوسر گلستان

در برخی از تولیدات کارخانه ای شاهد عرضه جو دو سر پرک شده معمولی هستیم که پهن تر و بزرگ تر از نمونه های فوری هستند. قیمت جو دوسر گلستان دربازار متفاوت است.

این مدل از جو دوسر پرک شده هم به پخت چندانی احتیاج ندارد اما حتما لازم است بین 15 تا 20 دقیقه داخل شیر، سوپ و غیره بر روی حرارت شعله باقی مانده تا خوب آماده شود.

در هر حال از ارزش های غذایی فراوانی بهره می برند و در هر شکلی که باشد بر مصرف جو تاکید شده است زیرا دانه های جو از لحاظ داشتن اسیدهای چرب مثل اسید اولئیک، اسید پالمتیک و اسید لینولئیک غنی هستند.

حجم زیادی از کربوهیدرات را در خود جای داده اند و چربی دانه ها قابلیت استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی را دارد.

امروزه ارقام اصلاح شده ای از جو دو سر گلستان زیر کشت می باشند که بتاگلوکان بیشتری داشته و برای درمان دیابت تیپ 2 مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر به شکل بلغور مصرف شوند بالاترین تاثیرگذاری را در کاهش کلسترول بد خون برجای می گذارند از سوی دیگر جو دو سر گلستان گلوتن ندارد و به همین دلیل مصرف آن برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند کاملا بی ضرر است.

C:\Users\ARAD\Desktop\05.jpg

جو دو سر پرک

جو دو سر پرک را سالم ترین غلات می دانند که با خرید مستقیم می توان از بهترین قیمت نیز بهره مند شد. قیمت جو دو سر پرک به عوامل مختلف بستگی دارد.

جو دو سر یک غلات کامل می باشد و برای پختن آن زمان زیادی نیاز است اما یک راهکار عالی برای کوتاه کردن زمان پخت آن است که از ابتدا جو دو سر پرک مورد استفاده قرار بگیرد.

هر غلاتی که پوست سفت و رویی آن گرفته شده باشد پرک نام می گیرد.

به این معنی که جو کامل در کارخانه های صنایع غذایی بخارپز و کوبیده می شود و سپس در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

جو دو سر پرک دارای بافتی نرم و لطیف است و برخلاف شکل کامل آن اصلا به پختن نیاز ندارد.

به راحتی و فقط با اضافه کردن یک لیوان شیر داغ و یا آب جوش به کاسه حاوی جو دو سر پرک آماده مصرف است.

C:\Users\ARAD\Desktop\06.jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه