انتخاب بی نظیرم مرا میلیاردر کرد

باید در زندگی انتخاب درستی داشته باشیم و از آن مهمتر قدرت انتخاب را درک کنیم و درا ین مسیر ریسک را بپذیرید. اگر در ابتدا ریسک نکنید، در ادامه مجبور می‌شوید بیشتر ریسک کنید. در مسیر تجارت با ریسک عاقلانه آشنا شدم و توانستم ثروت عجیبی را به دست آورم. در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

بطری درب آبی

بطری درب آبی در طرحهای مختلفی تولید می شوند، یکی از این طرحها به صورت پلاستیکی کتابی می باشد که برای بسته بندی نوشابه، دلستر، عرقیجات، لبنیات و آب معدنی استفاده می شود. به همین دلیل خرید بطری پلاستیکی کتابی ۲۵۰ سی سی همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد بطری پلاستیکی کتابی با استفاده از مواد پلاستیکی پلی اتیلن ترفتالات یا PET تولید شده است و در حجمهای مختلفی مانند ۱۰۰۰ سی سی، ۵۰۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی، ۱۲۰سی سی، ۶۰ سی سی و ۳۰ سی سی ساخته شده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (30).jpg

بطری طرح جمجمه

طراحی زیبا، رنگ بندی مختلف، وزن سبک و حجمهای مختلف باعث شده اند، خرید بطری طرح جمجمه محبوبیت فراوانی پیدا کند علاوه بر اینها، بطریهای پلاستیکی می توانند حجم نسبتا بالایی از مواد را داخل خود جای دهند و می توانید چند تا از این بطریها را با هم جا به جا کنید، چون وزن سبکی دارند مایع به طور یکنواخت از این بطریها خارج می شود، چون قطر دهانه و حجم آنها بسیار متناسب است.

برای تولید بطریهای پلاستیکی از مواد پلاستیکی متفاوتی استفاده می شود پلی اتیلن پرچگال، یکی از این مواد می باشد و نسبت به پلی اتیلن ترفتالات یا پت مستحکم تر و قوی تر است و این به دلیل ساختار شیمیایی آن می باشد برای بسته بندی بطری شیر، گالنهای نوشیدنی، بطری شامپو و بطریهای دارویی استفاده می شود. این ماده پلاستیکی علاوه بر این که قابلیت بازیافت دارد نسبتا پایدارتر از پت می باشد به همین دلیل برای بطریهایی که با این ماده پلاستیکی ساخته شده اند گزینه ایمن تری برای نوشیدنیها محسوب می شود و برای بسته بندی مواد غذایی و بسته بندی دارویی استفاده می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (23).jpg

بطری عرق نعنا

بطری عرق نعنا در بازار ایرانی متفاوت می باشد و باید بگوییم که این عامل یک معیار مهم برای انتخاب خریداران می باشد. در ادامه مطلب عوامل موثر بر قیمت را می گوییم که عبارتند از:

 نوسانات بازار

 نرخ دلار

 قیمت مواد اولیه

 قیمت پریفرم

هر کدام از موارد ذکر شده به نوبه ای می توانند نرخ را تغییر دهند، علاوه بر این موارد روش فروش هم قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد.

با وجود معاملات اینترنتی خریداران با قیمت ارزان تری می توانند آن ها را تهیه کنند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (37).jpg

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه