پیشنهاد کاری همسرم مرا ثروت ساز کرد

از آن‌ جایی‌ که همسرم در فروشگاه تجهیزات پزشکی فعالیت می‌ کرد ایده فعالیت در حوزه آتل را به من پیشنهاد کرد که من توانستم با عرضه این محصولات در بستر اینترنت مشتریان زیادی را به دست آورم و با بستن قراردادهای سودآور در عرض یک ‌سال ثروت زیادی را کسب کردم. در ادامه پیشنهاد می ‌کنم که با این محصول عالی آشنا شوید.

آتل گچی

پاسخ به ۲ سوال درباره آتل گچی به این شرح می باشد. ۱: آتل گچی چه مشخصاتی دارد؟ مورد استفاده برای دست، پا و سایر اندام ها. ۲: تفاوت آتل گچ و فایبر گلاس چیست؟ گچ هزینه کمتری دارد و بعضی مواقع قالب پذیر تر است، وزن فایبر گلاس از گچ کم تر است و به جریان ورود و خروج هوا کمک می کند. آتل های آماده در اندازه های مختلف و از جنس پلاستیک یا مواد دیگری ساخته می شود. این آتل ها را میتوان راحت تر و سریع تر استفاده کرد. همچنین میتوان آنها را با باند های ولکرو که به آن متصل است، سفت و شل کرد و به راحتی آنها را از بدن جدا کرد. مواد اولیه ای که برای درست کردن cast از آن استفاده می شود گچ ( همان ماده اولیه گچ ساختمانی) یا فایبرگلاس است. این مواد معمولا بصورت نوارهای پهنی به عرض های ۲۰-۱۵-۱۰ سانتیمتر و به طول حدود ۲-۱.۵ متر تهیه شده که به دور یک لوله پلاستیکی به اندازه یک مداد پیچیده شده اند.

پیشنهاد کاری همسرم مرا ثروت ساز کرد

آتل دست

آتل دست یکی از ابزارهای بسیار کامل است که برای آن دسته از افرادی که دچار درد از ناحیه دست هستند کاملا مناسب می باشد. آتل دست یکی از وسیله هایی است که امروزه افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. بیمارانی که زیاد نمی تواند دست خود را حرکت بدهند، معمولاً از این وسیله استفاده می نمایند. از آنجایی که درد و تورم بسیار زیاد در این ناحیه احساس می‌شود این وسیله کاملاً کاربردی بوده و می‌تواند تا اندکی درد و ورم را از بین ببرد. همچنین زمانی که فرد از قسمت استخوان بندی دچار شکستگی و در رفتگی باشد نیز می توانند از این محصول برای روند سریع بیماری خود استفاده کند.

پیشنهاد کاری همسرم مرا ثروت ساز کرد

آتل گردن

آتل گردن از جمله محصولاتی است که می توان برای حمایت از بافت های گردن مورد استفاده قرار دهید. شاید شما هم از جمله افرادی باشید که از درد گردن رنج می برید. یا این که نیاز به یک آتل برای بستن گردن خود هستید. اگر شما جزو این دسته افراد هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که آتل گردنرا امتحان کنید. چرا که هم کیفیت خوبی دارد و هم این که تمامی استاندارد های لازم برای کم کردن درد شما را دارا می باشد. این را در نظر داشته باشید که این محصول، به دلیل این که به صورت طبی است، کم ترین محدودیت حرکت را برای شما به وجود خواهد آورد. همچنین، با توجه به بافت نرمی که دارد، آسیبی به عضلات و بافت گردن شما وارد نخواهد کرد.

پیشنهاد کاری همسرم مرا ثروت ساز کرد

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه