محصولاتی برای سفر به سر زمین رویا ها

اگر آرزوی ثروتمند شدن در سر می پرورانید و می خواهید هر چه سریع تر به رویای خود جامه عمل بپوشانید به شما پیشنهاد می کنیم با فعالیت در حوزه ی انواع خرما و مشتقات آن مانند شیره خرما و خمیر خرما زندیگ خود را دستخوش تغییراتی دلنشین کنید و از زندگی زیبایی که برای خود می سازید لذت ببرید در ادامه مطلب به بررسی نمونه های پر فروش این محصولات می پردازیم.

خمیر خرما شیراز

چگونه خمیر خرما شیراز را به جای شربت افرا یا عسل جایگزین کنیم هنگام جایگزینی شیرین کننده های مایع مانند قند مایع خرما، عسل و شربت افرا معمولا افراد مقدار کمی از آنها استفاده می کنند اما هنگام استفاده از خمیر خرما می توانید مقدار بیشتری استفاده نمایید.

به عنوان مثال 3/2 فنجان خمیر خرما به جای 2/1 فنجان شیرین کننده مایع استفاده نمایید. ناگفته نماند برخی از افراد اغلب از نسبت 2/1 خمیر خرما به شربت افرا (یعنی خمیر خرما 1 فنجان برای ½ فنجان شربت افرا) برای بهترین طعم و بافت استفاده می کنند خمیر خرما به روشهای مختلفی تولید می شود و این محصول یا به صورت خانگی و یا توسط تولیدکنندگان و در شرایط کارخانه ای با استفاده از دستگاه های مختلف تولید شده که در هر کدام از این روشها باید خمیر خرماها در فضایی کاملا بهداشتی و عاری از هر گونه باکتری و میکروب تولید شوند.

.

محصولاتی برای سفر به سر زمین رویا ها

خرمای مروارید سیاه بم

بسیاری از افراد برای تهیه کمترین حجم خرمای مروارید سیاه بم که در بازار ارائه شده است، از نظر قیمتی دچار سرگردانی شده اند، لذا قیمت روز خرما سیاه در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۱، در بازار فروش حدود ۶۰۰۰۰ تومان می باشد این قیمت به صورت یک قیمت روال در بازار ارائه شده است که برندهای متنوعی، طبعا افت و خیز را به دلایل گوناگون اعمال می کنند عموما نوع درجه یک این محصول با داشتن درشتی در سایز خرما و یک دست بودن پوست محصول می توانند در قیمت حاصله افزایش داشته باشند.

لذا تولیدکنندگان بر این حساب کیفیت را برای تولیدات خود اعمال کرده و در قیمت گذاری این مورد را به انجام می رساند، کیفیت حاصله در مراحل بسته بندی، مشخص می شود. بسیاری از خرماهای سیاه، در صورت ماندگی دارای شیره در نوع رقیق و غلیظ شده و توانسته اند محصول را از نوع مجلسی بودن خارج سازند قطعا این مورد باعث شده است تا خریداران در هنگام تهیه، درب کارتنی این محصول را باز کرده و تست لازم را به صورت حضوری از درجه خشکی محصول به انجام برسانند. 

.

محصولاتی برای سفر به سر زمین رویا ها

شیره خرما کشاورز

این نوع شیرینی شیره خرما کشاورز از قند طبیعی بوده و بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی و افزودنی تولید شده و به همین علت از سلامت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است محصول شیره خرما کشاورز دارای طعمی بسیار جذاب و دلچسب می باشد و در بسته بندی نیم و یک کیلوگرمی در بازار عرضه می گردد.

این محصول از شیره خرما دارای این غلظت ای بسیار مناسب و کاملا رقیق بوده و نسبت به سایر محصولات تیره تر است  که نشان از سلامت و تازگی محصول شیره خرما می باشد شیره خرما کشاورز از بهترین انواع خرما های موجود در در کشور تولید شده است و به همین دلیل یکی از باکیفیت ترین انواع شیره خرما در کشور می باشد شیره خرما در پخت شیرینی، کیک، کلچه و انواع دسر کاربرد دارد.

.

محصولاتی برای سفر به سر زمین رویا ها

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه