تکنیک بی نظیر ثروت را از من بشنو

باید در مسیر موفقیت خودتان باشید و ادا در نیاورید، تقلید نکنید و کپی دیگری نباشید. به قول یکی از بزرگان آن باش که هستی و آن شو که توان بودنت هست. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

دفتر زبان 60 برگ

از مشخصات دفتر زبان 60 برگ دو خطه بودن صفحات این دفتر است که باید حروف انگلیسی را در میان این دو خط بنویسید.

این دفتر در ابعاد مختلف تولید شده که از جمله پر مصرف ترین آنها دفتر زبان 60 برگ می باشد.

دفتر زبان دارای برگه های سفید رنگ با خطوطی به رنگ آبی می باشد که هر برگ تقریبا شامل 20 خط می شود.

این دفتر به دو شکل ساده و سیمی تولید شده که از طریق فروشگاه های لوازم تحریر به بازار عرضه می شود.

نوع دفتر زبان برای مقاطع مختلف متفاوت بوده و در مقاطع تحصیلی بالاتر تعدا خطوط دفتر بیشتر و فشرده تر می شوند.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (11).jpg

دفتر زبان سه خط

به طور کلی دفتر زبان سه خط دارای دو جلد پشت و رو می باشد که ضخیم تر از برگه های داخلی دفتر زبان سه خط دار بوده و از لحاظ زیبایی مورد توجه قرار می گیرد.

دفتر زبان مورد نظر در برگه های خود از یازده خط تشکیل شده است که هر سطر با سه خط مجزا و نزدیک به هم روی برگه نقش پذیرفته است.

این عامل می تواند با رنگ های مشکی و آبی انجام گیرد تا خریدار نسبت به سلیقه خود، آن را مشاهده کرده و سپس خرید لازم را انجام دهند.

دفتر مورد نظر دارای جلدهای طلقی می باشد که نسبت به جلدهای کاغذی و کارتونی، از مقاومت بیشتری در برابر انواع ساییدگی و پارگی برخوردار می باشد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (2).jpg

دفتر زبان دو خط

همان طور که می دانید دفتر زبان دو خط از نظر تعداد برگه ها و طرح و مدل با توجه به کاربرد آنها در دروس تعیین شده انتخاب و تهیه می شوند؛ مثلاً برای درس ریاضی دفترهایی با کادر منظم و با برگه های 100 یا 200 تایی مناسب است.

و یا برای درس نقاشی دفترهای بدون خط کشی، سفید و تمیز لازم است و یا برای رسم اشکال مختلف هندسی، دفترهای مخصوص رسم با جداول منظم و معین تهیه می کنند.

درس زبان انگلیسی از دروسی است که دفتر مخصوص خود را دارد و آن هم دفتر زبان دو خط است که همانطور که از نامش پیداست دو خط دارد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (6).jpg

.

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه