با خانه ‌تکانی ذهن و روابطم ثروت ساز شدم

برای موفقیت می توان گفت بایستی که ذهن و روابط خود را خانه تکانی کنید و با رهایی از ازدحام روابط بی‌ فایده که مانع از موفقیت شما می ‌شود می ‌توانید به سمت موفقیت پیش بروید. همان ‌طوری ‌که من از این طریق توانستم در حوزه پول ‌ساز انکوباتور آزمایشگاهی بسیار موفق عمل کنم و در مسیر ثروت سازی بدرخشم.

انکوباتور آزمایشگاهی

کشت و پرورش موجودات زنده ای همچون باکتری ها و قارچ ها حتی ویروس و میکروب با دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی امکان پذیر شده است. این خود به نوبه ی خود قدم بلند و بزرگی در عرصه ی پزشکی و تولید واکسن های خنثی کننده انواع ویروس و میکروب ها محسوب می‌شود. از مهمترین نکات و مسائل در مورد یک انکوباتور آزمایشگاهی سالم باید به موارد زیر توجه داشت: با دقت به منبع حرارت و ورودی و خروجی هوا توجه داشته باشید زیرا که باید مطمئن باشید همه ی منافذ و دودکش ها به طور صحیح باز هستند و توجه کنید که هیچ چیزی نباید در مسیر اصلی قرار گرفته باشد.

با خانه ‌تکانی ذهن و روابطم ثروت ساز شدم

انکوباتور آزمایشگاهی ایرانی

در ادامه مطلب به چند گزینه از ویژگی های انکوباتور آزمایشگاهی ایرانی می پردازیم: همه ی اینکوباتور ها دارای یک محفظه ایزوله ای، ترموستات، قفسه های حاوی سوراخ، پنجره از جنس شیشه می باشند. این دستگاه می تواند دمای مورد نیاز برای کشت باکتری ها را که 37 درجه سانتی گراد می باشد را تامین کند. بسیاری از انواع این دستگاه ها امکان کنترل میزان رطوبت را نیز دارند. گونه ای از اینکوباتور ها علاوه بر سیستم گرمایشی از نوع سرمایشی نیز برخوردار هستند. حتی بسیاری از انواع این محصول ها دارای آلارم های هشدار دهنده نیز می باشند در صورت خطرات و عیب های احتمالی هشدار می دهد.

با خانه ‌تکانی ذهن و روابطم ثروت ساز شدم

انکوباتور آزمایشگاهی یخچال دار

شرکت ها و مراکز آزمایشگاهی تخصصی با استفاده از انکوباتور آزمایشگاهی یخچال دار می توانند با هزینه اندک، تحقیقات میدانی خود را در یک محیط استاندارد و استریل شدهبر روی میکروب ها و سلول ها انجام دهند. یکی از مشخصات انکوباتور آزمایشگاه مدل یخچال دار، دارا بودن محفظه هایی از جنس استیل یا آلومینیوم است که مقاومت زیادی در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و قلیایی دارند و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند. در انواع انکوباتور مناسب برای محیط آزمایشگاهی نوعی المنت نصب می شود که قابلیت تنظیم دما از صفر درجه تا 65 درجه سانتی گراد را برای نگهداری و کشت انواع نمونه های آزمایشی به راحتی فراهم می کند.

با خانه ‌تکانی ذهن و روابطم ثروت ساز شدم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه