ایده های ناب را در میوه ها یافتم

ایده های ناب را در میوه ها یافتم

میوه ها از محصولاتی هستند که مورد استفاده روزمره قرار می گیرند و کار در این حوزه بسیار سود آور است از این رو من در زمینه میوه های خشک و صادرات آن به فعالیت پرداختم و درآمد بالایی کسب کردم.

پودر انار

در خیلی از محیطها نمی توان خود انار را صادر نمود و به جای آن معمولا پودر انار را صادر می کنند که دیرتر خراب می شود و ماندگاری بهتری دارد چون که خشک است.

معمولا در فصولی که میوه ی انار وجود ندارد یا کم است قیمت بالایی دارد از این رو مردم معمولا آن را خشک می کنند و به عنوان طعم دهنده در برخی غذا استفاده می کنند که نسبت به اناری که خشک شده طعم آن یا ملس می باشد یا شیرین باشد.

انار میوه ای مجلسی می باشد که در فصل پاییز به بار می نشیند و اغلب مردم این میوه را نماد ارزشمندی و برکت می دانند و معمولا در شب یلدا آن را تزیین می نمایند و در سفره قرار می دهند.

به واسطه موادی که در انار وجود دارد در صنایع داروسازی استفاده می کنند یکی از این مواد پونیکالاجین است این ماده از جمله موادی است که نقش آنتی اکسیدانی دارد و در پوست آن هم موجود می باشد خواص آنتی اکسیدانی انار از خیلی مواد دیگر بالاتر می باشد به همین خاطر است که به آن توجه زیادی شده است.

ماده ی دیگری که ارزش این میوه را بالا برده پونیسیک اسید می باشد پونیسیک اسید از جمله موادی است که از آن به عنوان اسید چرب یاد می شود و معمولا در دانه های انار وجود دارد.

https://aradbranding.com/fa/uploads/topics/mceu_23443262971667306093990.jpg

پودر انجیر

.

امروزه پودر انجیر به سبب خواص آن پرکاربرد شده است همکاری با بزرگان صنایع غذایی و دارویی و رضایت آنها در طول سالیان درازی از همکاری سند محکمی از تعهد ما در کار است، از طرفی بهره گیری از کارشناسان خبره در این زمینه یکی از رموز ما در کار است، کارشناسانی که در ارائه بهترینها همواره تعهدشان زبانزد بوده است، ارزیابی محصولات باغها، روشهای خشک کردن و تولید تا بسته بندی پودر از جمله کارهای کارشناسان ما می باشد، همچنین مقایسه ما با دیگر بزرگان این حوزه به خوبی گویای درستی عمل و تعهد ما می باشد.

اگر به دنبال پودر سیری مرغوب و باکیفیت با قیمتی مناسب و رقابتی هستید بودن در کنارتان باعث افتخار ما خواهد بود، در کنارتان خواهیم بود و در انتخاب بهترین پودر انجیر موجود شما را راهنمایی و محصول مورد نظر را برایتان تامین می کنیم

برای سفارش پودر انجیر عمده مورد نیارتان می توانید به راحتی از طریق راه های ارتباطی که در سایت در اختیارتان قرار گرفته شده است، با کارشناسان ما در ارتباط باشید، مشاوره های حرفه ای و تخصصی، ارائه بهترین کیفیت، ارائه مناسب ترین قیمت و تامین مواد در کوتاهترین زمان ممکن نیاز به حرفه ای بودن در این حوزه دارد که ما بهترین گزینه در این زمینه هستیم.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (28).jpg

پودر آلبالو

.

فیبر موجود در پودر آلبالو خشک به کاهش ابتلا به سرطان روده بزرگ جلوگیری نموده و باعث تقویت سیستم گوارش بدن می شود.

آلبالو خشک حاوی مقادیر زیادی ویتامین ث است که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود که از سرما خوردگی، آنفولانزا و سرفه جلوگیری می کند و همچنین باعث افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت ها و ویروس ها می شود.

همانگونه که می دانید یک فرد برای حفظ سلامتی و تامین انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز خود باید از انواع میوه و سبزیجات استفاده کند.

یکی از مشکلاتی که باعث عدم دسترسی ما به میوه خشک مانند آلبالو شده در دسترس نبودن آن در فصل سرد سال می باشد که می توانید در فصل سرد سال از پودر و خشک شده آن استفاده کنید.

خشک و تهیه پودر آلبالو بسیار راحت است، ابتدا دم آلبالو را بگیرید و بعد از شستن آنها را روی پارچه ای پهن کنید و به مدت روز در مقابل نور آفتاب قرار دهید و سپس بدوت فشار دادن دست بدون آنکه بافت آن آسیب ببیند هسته آن را خارج کنید و سپس در مقابل آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود و بعد از خشک شدن آن اقدام به پودر کردن آن کنید و برای تهیه انواع دسر و پخت شیرینی جات از آن استفاده نمائید.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (12).jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه