کشتی ثروت در ساحل زندگی ام لنگر گرفت

بدون خرد و دانایی، طلا توسط خردمندان از چنگ تو بیرون می رود و با خرد و دانایی، می توانید طلا را از چنگ بی خردان بیرون آورید. بنابراین در پروسه ثروتمند شدن آنچه بیشتر از داشتن پول مهم است یک تفکر ثروتساز است. این تفکر موجب شد من در اوج بی پولی و فقر، کسب و کاری را در حوزه ی گوجه راه اندازی کنم و به یک فرد ثروتمند تبدیل بشوم.

گوجه فرنگی در میدان تبریز

یکی از دلایل اصلی که موجب می شود تا مردم گوجه فرنگی خود را از میدان تره بار تهیه نمایند، کاهش قیمت محصول است. حال آن که خرید از میدان تره بار با توجه به فاصله این مکان از محل زندگی اشخاص می تواند هزینه های اضافی به خرید آن ها تحمیل کند. گوجه فرنگی در میدان تبریز با قیمت بسیار اندکی قابل خریداری می باشد.

ممکن است از خود بپرسید چرا تبریز یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوجه فرنگی می باشد که باید گفت با توجه به آب و هوای مناسب، محصولات بسیار باکیفیتی می تواند تولید کند.

بهترین گوجه فرنگی مرغوب که در زمین های بسیار حاصلخیز و غنی شده کشت می شود، باید طبق اصول خاصی کاشت شود و نگهداری آن و همچنین میزان آبرسانی به آن بسیار حساس می باشد و در فصل های خاصی از سال فقط قابل رشد و پرورش دادن خواهد بود.

کشتی ثروت در ساحل زندگی ام لنگر گرفت

گوجه فرنگی در بازار روز

اگر در سطح گوجه فرنگی خطوط سفید رنگ مشاهده کردید، شک نکنید که حاوی نیترات است و ارگانیک نمی باشد.هم چنین از طریق لمس می توانید متوجه شوید که پوسته آن حالت مصنوعی و غیرطبیعی دارد یا خیر.امیدواریم با توجه به نکات یاد شده بهترین نوع گوجه فرنگی را خریداری کنید. قیمت گوجه فرنگی در بازار روز با توجه به درجه کیفیت آن تعیین می شود. البته قیمت به میزان تقاضای بازار و مقدار کشت گوجه فرنگی بستگی دارد.

این محصول دارای مقدار خوبی ویتامین های آ، ث، کا و خانواده ویتامین های ب می باشد و حدود 95٪ آب بوده و 5٪ باقیمانده را کربوهیدرات و فیبر است.

کشتی ثروت در ساحل زندگی ام لنگر گرفت

گوجه خشک درجه یک

قیمت گوجه خشک درجه یک با توجه به قیمت گوجه و کیفیت و همچنین بسته بندی، و نیرو ی کار ممکن است متغیر باشد. بعضی از فروشنده ها ممکن است برای افزایش ماندگاری به گوجه های خشک شده مواد شیمیایی اضافه کنند که خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را افزایش می دهد.

از خاصیت گوجه خشک سرشار از ویتامین و اشتها آور و از بین بردن ضعف و خستگی می باشد. خشک کردن گوجه خشک باید در زیر آفتاب با گردش هوا مناسب، دمای 30درجه و بالاتر و رطوبت کم (کمتر از 60٪) باشد.

کشتی ثروت در ساحل زندگی ام لنگر گرفت

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه