کسب و کار من با پسته رونق گرفت

.

برای دستیابی به ثروت شبانه روز به دنبال راه و مسیر درست بودم تا اینکه به توصیه یکی از اقوام وارد بازار تجارت شدم و توانستم با یادگیری روش های فروش و ارتباط گیری با مشتریان در کسب و کارم موفق شوم. من با انتخاب محصول پسته به این ثروت رسیدم و به گفته تاجران بزرگ نوع انتخاب محصول تاثیر بسیار زیادی در کسب موفقیت من داشته است.

پسته خندان نمکی

پسته خندان نمکی به دلیل مقدار بالای فیبر، خطر ابتلا به برخی از سرطان‌ ها مانند سرطان روده بزرگ را کاهش دهد و دانشمندان این موضوع را در سال ۲۰۱۷ از منبع قابل اعتمادی نشر دادند که برشته کردن آجیل تاثیری بر مزایای سلامتی آنها در ارتباط با سلول های سرطان روده ندارد.

اگر به دنبال بهره بردن از مزایای بی نظیر پسته و خواستار هدیه دادن سلامتی به خود و خانواده اتان هستید، شرکت ما با افتخار در خدمت شماست تا بهترین پسته ی درجه یک و صادراتی را در اختیار شما بگذارد.

ما تمام تلاشمان بر این است تا تازه ترین و با کیفیت ترین پسته ی دست چین شده ی باغات رفسنجان را به دست شما سروران برسانیم همچنین شرکت ما در حوزه ی صادرات این طلای سبز نیز فعال می باشد، بنابراین می توانید با خیالی راحت این محصول را تهیه کرده و از کیفیت آن بهره مند شوید.

کسب و کار من با پسته رونق گرفت

پسته خندان ایرانی

پسته خندان ایرانی علاوه بر کاربرد غذایی، دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد که همین موضوع باعث شده تا در بین مردم دنیا از جایگاه ویژه ای برای خرید برخوردار باشد.

با خرید پسته می توان علاوه بر بهره بردن از رنگ، عطر و طعم بینظیر آن هنگام استفاده در انواع شیرینی، دسر، نوشیدنی و غذاهای مختلف به زیبایی مو، پوست، تناسب اندام و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز دست پیدا کرد.

چرا که پسته با داشتن آنتی اکسیدان، انواع ویتامینها، فیبر، کلسیم، آهن و چندین ماده معدنی دیگر که هر کدام به نحوی به سلامت بدن و تقویت عملکرد آنها کمک می کند به عنوان یک ماده غذایی منحصر به فرد شناخته شده است.

کسب و کار من با پسته رونق گرفت

قیمت پسته خندان

قیمت هر محصولی به ویژه قیمت پسته خندان نیازمند دریافت اطلاعات اساسی در مورد آن می باشد، این موضوع برای پسته خندان، که دارای ارقام متنوعی است نیز صدق می کند.

از زمانی که پسته، این ماده ی غذایی منحصر به فرد در شمال شرق ایران و در جنگل‌های وحشی آن شناخته شد و از هنگامی که ایرانیان شروع به اهلی کردن و تکثیر آن کردند سالیان طولانی و بیش از هزاران سال می گذرد.

امروزه در کشور ایران بیش از ۳۵۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که بیش از ۸۰ درصد آن مربوط به استان کرمان که به عنوان قطب تولید پسته در کشور نیز شناخته می شود می باشد.

اگر سری به مغازه های خشکبار و آجیل زده باشید حتما در بین انواع مختلف مغزیجات چشمتان با طلاهای خندان سبز که با رنگ جذاب و بینظیر خود، هر ببینده ای را مجذوب می کند برخورد کرده است.

کسب و کار من با پسته رونق گرفت

.

.

.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه