ورود به سرزمین عجایب من را ثروتمند کرد

دنیای تجارت دنیایی پر از رمز و راز می باشد که درآن تنها می توانی پول به دست بیاوری بنابراین مانند سرزمین عجایب می ماند. من با ورود به این سرزمین پر رمز و راز و تنها با فروش چند کانتینر پسته توانستم به ثروت برسم. در دنیای تجارت تنها چیز که می توانی به دست آوری ثروت میباشد و چیزی جز ثروت آفرینی را نمیشود توقع داشت ازش.

صادرات پسته خندان کرمان

صادرات پسته خندان کرمان سعی کنید برای انتخاب محصولات صادراتی خود به استان های معروف در زمینه تولید پسته مانند کرمان مراجعه کنید تا در زمان کمتری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

پسته کله قوچی دارای مغز بزرگ و فندقی مانندی است و درخت آن نیز باردهی بالایی دارد، علاوه بر آن از انواع پسته زودرس به شمار می آید و از این نظر بسیار برای صادرات مناسب است.

تقریبا به جز اندک کشورهایی در جهان نظیر هند، کانادا و عراق می توان این پسته را به تمامی کشورها از جمله ترکیه، امارات، ارمنستان، آلمان و غیره صادر کرد و توقع فروش بالایی نیز داشت.

پسته کله قوچی ایرانی در کنار پسته اکبری از شناخته شده ترین انواع پسته کشورمان در جهان به شمار می آیند.

علی رغم اینکه اغلب پسته های موجود در بازار ایران در دو نوع long و round قرار می گیرند، پسته کله قوچی خود گروهی جداگانه به نام jumbo دارد.

ورود به سرزمین عجایب من را ثروتمند کرد

شرکت پسته خندان کرمان

شرکت پسته خندان کرمان انواع پرطرفدار پسته خندان در جهان است که یکی از اقلام صادراتی استان کرمان نیز به حساب می آید، تجار ایرانی امروزه با عرضه صادراتی این پسته سودهای کلانی را کسب کرده اند.

پسته فندقی نیز از دیگر نمونه های پسته کرمان است که معمولا طرفداران کمتری در بازار دارد اما به علت ظاهر زیبا و مجلسی خود همواره فروش مناسبی را برای عرضه کنندگان به همراه دارد.

نکته حائز اهمیت در مورد پسته کرمان تفاوت قابل توجه قیمتی محصولات آن در بازار است که کار خرید را برای مشتریان تا حدی دشوار می کند.

بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر قادر به خرید پسته کرمان به قیمت ارزان تر باشند احتمالا خرید موفق تری انجام داده اند در حالی که این تصوری بسیار کوته بینانه است.

ورود به سرزمین عجایب من را ثروتمند کرد

پسته خندان امروز

پسته خندان امروز یکی از محبوب ترین محصولات بازار است که قیمت امروز آن تاثیر بسزایی در قیمت انواع پسته و به صورت کلی بهای آجیل در کشور دارد.

این پسته در بیشتر استان های مرکزی و غربی ایران از جمله کرمان، یزد، خراسان، فارس، مرکزی، اصفهان و تهران کشت می شود و از این رو بازار گسترده ای در داخل کشور دارد.

پسته خندان ایرانی از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر کشورهای جهان برخوردار است و ایران از نظر تولید پسته نیز در صدر کشورهای جهان قرار گرفته است.

حدودا 60 تا 70 درصد پسته صادراتی جهان به کشور ایران تعلق دارد و صادرکنندگان ایرانی هر ساله سودهای بسیار کلانی را از طریق صادرات پسته عاید می شوند.

پسته خندان ایرانی انواع مختلفی دارد، پسته کله قوچی، فندقی، اکبری و احمدآقایی از معروف ترین انواع این پسته اصیل ایرانی هستند.

ورود به سرزمین عجایب من را ثروتمند کرد

.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه