چگونه با بازاریابی درست کسب و کارم را رونق دهم

چگونه با بازاریابی درست کسب و کارم را رونق دهم

با بازاریابی مؤثر می توانیم باعث افزایش اعتبار کسب و کارمان شویم، اما لازم نیست حتما از روش های پرهزینه استفاده کنیم روش های ارزان قیمت زیادی برای بازاریابی است و می توانیم در حوزه کسب و کار تولید انواع دیگ بخار به موفقیت برسیم و شما هم می توانید با بهره گیری از بازاریابی مؤثر و انتخاب محصولات دیگ بخار زیر به موفقیت برسید.

دیگ بخار اراک

دیگ بخار اراک که یک محصول قابل دسترس خواهد بود گزینه مناسبی برای این دیگ می‌باشد تا بشود با فرآورده کردن تبدیل به خار فشار مورد نظر را بدست آورد.

دیگ بخار که آنطور از اسمش پیداست آب را تبدیل به بخار کرده که محصول بدست آمده را می‌تواند در فشار بالا در موارد دیگری کاربرد داشت. بخار بدست آمده از آب در هر نوع صنایع کاربرد خاص خودش را دارد که مخصوصا در صنایع غذایی که برای وکیوم کردن بسته بندی زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگ بخار بخاطر پر فروش بودن و با کیفیت بودن محصول زیاد مورد توجه قرار گرفته که باعث شده است تا به کشورهای مانند: ترکیه، روسیه و غیره صادر شود. دیگ بخار بخاطر کابردهای فروان دارایی دسته بندیهای زیاد و مختلف می‌باشند که هر کدام از آن دارای طریقه کار متفاوت می‌باشد.

این محصول با ورق روغنی فولاد به دلیل کارایی که دارد از دو قسمت مجزا تشکیل شده است که یک طرف آن با آب سر و کار دارد و طرف دیگر با آتش برخورد خواهد کرد.

این دو قسمت باعث می‌شوند که آب وارده به دستگاه توسط حرارت مستقیم تبدیل به بخار شود و از همان جا وارد لوله ها برای مصرف مورد استفاده قرار بگیرد.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دیگ بخار صنعتی

هر یک از دستگاه های دیگ بخار صنعتی مشخصات خاص و منحصر به فرد خود را دارد که در تعیین کاربرد و همچنین قیمت آن نیز بسیار موثر است.

برای اطلاع از مشخصات دیگ بخار 3 تنی، باید به بررسی مشخصات طراحی و مشخصات فنی آن بپردازیم. مشخصات طراحی یک دیگ بخار 3 تنی شامل استاندارد طراحی دیگ بخار، فشار طراحی، فشار تست و مدل طراحی دستگاه دیگ بخار است.

اما مشخصات فنی دستگاه دیگ بخار، عبارت است از نوع پمپ آب دستگاه، راندمان و ظرفیت دستگاه، نوع مشعل استفاده شده است.

دستگاه، الکترود مصرفی آن و همچنین نوع جوش و شبکه بدنه دیگ بخار. هریک از مواردی که در بالا ذکر شد را می توان اصلیترین مشخصات دیگ بخار 3 تنی و یا هرنوع دستگاه دیگ بخار دیگر دانست که در تعیین قیمت نهایی دستگاه نیز تأثیر بسیار چشمگیری دارند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دیگ بخار زغال سنگی

برخی از خریدان از خطرات آسیب رسان جانی و مالی دیگ بخار زغال سنگی بی اطلاع هستند. با توجه به این نکات پارامترهایی را مطرح می نماییم.

اولین و مهم ترین پارامتر برای خرید یک دیگ بخار استاندار بودن آن می باشد که علی رغم اجبارات استاندارد در تولید محصولات شاهد تولید دیگ بخار غیر استاندارد و غیر ایمن هستیم. از ویژگیهای یک دیگ بخار استاندارد وجود پلاک استاندارد و دفترچه اطلاعات آن می باشد که اطلاعات تخصصی و مشخصات فنی دستگاه را اعلام می نماید.

در این دفترچه ها گواهی نامه تست پی کیو آر و پی اس تایید شده وجود دارد و نقشه جوشکاری و گواهی ورق و لوله ها به جشم می خورد.

دیگر عوامل موثر در کارایی و کیفیت و قیمت دستگاه دیگ بخار ظرفیت واقعی دستگاه می باشد که در تعریف ساده تر به میزان تولبد بخار در واحد زمان اشاره دارد.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه