ورق آلومینیوم مشکی اصفهان

ورق آلومینیوم مشکی اصفهان

همانطور که در گذشته این مطلب گفته شد از استانهای پرتقاضا برای عرضه این محصولات اصفهان است، البته باید خاطر نشان کرده ورق آلومینیوم رنگی ساخته خود استان تهران نیز از محصولات باکیفیت این عرصه است و این استان با توجه به کارخانه جاب ذوب آهن خود و پتانسیل بالایی که در عرضه این محصولات دارد همواره از تولیدکنندگان اصلی این محصولات در سطح کشور است.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\5-621.jpg

ورقهای تولیدی استان تهران با کیفیت بالایی که دارند و همچنین پوشش رنگی مستحکم خود در مقابل عوامل هوازدگی و محیطی مقاومت بالایی دارند، همچنین این ورقها همچون محصولات درجه یک آلومینیومی از انعطاف پذیری بالایی برخورداند که خود از نکات و پارمترهای با اهمیت در این محصولات است.

از ویژگیهای ورق آلومینیوم اصفهان که موجب می شود تا این محصولات عرضه بالایی را در داخل کشور و همچنین به صورت صادراتی پذیرا باشند کاربرد بالای آنها در صنعت است، اگرچه در هدف این مطلب معرفی ویژگی و کاربرد اصلی این محصولات در صنعت ساختمان سازی است اما باید خاطر نشان کرد که علاوه بر آن از این محصولات در صنعت هوافضا و تولید بدنه های هواپیما به علت وزن سبک و استحکام بالا و همچنین در سایر تجهیزات منزل نظیر درب و پنجره و غیره استفاده می شود.

ورق آلومینیوم مشکی

از صفحات فلزی بسیار سبک که به خاطر رنگ خاص و ویژگیهای آن در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد ورق آلومینیوم رنگی مشکی است که کاربردهای فراوانی دارد. ورق آلومینیوم رنگی نوعی ورق فلزی است که تمام  ویژگیهای مربوط به فلز آلومینیوم همچون سبکی و ضد زنگ بودن را دارد و به دلیل فرایند تولید و آنادیزه شدن، همچنین نوع رنگ آمیزی کارآمد این نوع ورقها، ویژگیهای جدید و پیشرفته ای به آنها اضافه شده که دلیل اصلی محبوبیت و به کارگیری این ورقها در صنایع مختلف است.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\aluminum_foil-e1659341063855.jpg

از آنجایی که سطح ورق آلومینیوم مشکی رنگی  صاف و صیقلی است و مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارد از آن در دکوراسیون قسمت بیرونی ساختمان به عنوان نما استفاده می شود. طرح و رنگ ورق آلومینیوم رنگی به سفارش و سلیقه مشتری طبق استانداردهای لازم طراحی و ساخته می شود، استانداردی که برای کد گذاری رنگهای ورق آلومینیوم رنگی به کار می رود به عنوان استاندارد رال شناخته می شود و براساس آن طرح و رنگ ورقها به صورت سفارشی طراحی و اجرا می شوند. ورقهای فلزی آلومینیومی جنس الکترواستاتیک دارند و در کوره به صورت پیشرفته رنگ آمیزی می شوند و رنگ آنها با دو تریم مات و براق وجود دارد. ورق آلومینیوم رنگی مشکی با گذشت زمان کهنه نمی شود و ساییدگی و خوردگی پیدا نمی کند، همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف و اشعه نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد. پوشش رنگی ورقهای آلومینیومی باعث می شود بتوان به راحتی از آنها در محیطهای مرطوب مانند درب حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد بدون آنکه خوردگی و زنگ زدگی اتفاق بیفتند.

قیمت ورق آلومینیوم

از ترکیب تشکیل شده دولایه ورق المینیوم به قطرهای 3 الی 5 و یک لایه مواد پلی اتیلن به قطر 3الی 5 ورق آلومینیوم کامپوزیت تشکیل شده است قیمت این محصول با توجه به ضخامت کلی این محصول متفاوت بوده وبرای خرید می بایست به نمایندگان فروش ورق آلومینیوم کامپوزیت مراجعه کنید جالبه بدانید لایه بیرونی این محصول  یک رویه آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF به منظور ثابت ماندن رنگ مورد استفاده قرار می گیرد سطح این ورق را یک لایه فیلم به عنوان محافظت کننده پوشانده است. لایه های به کار رفته برای تولید ورق های المینیوم شامل لایه های رنگ، لایه پلی اتیلن، روکش پی وی دی آف، لایه های نازک آلمینیومی و روکش های چسب اشاره نمود.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\iStock-157373250-1280x853-1.jpg

برای نماهای ساختمانی که طبقات زیادی دارند و همچنین برجها از قیمت ورق آلمینیوم کامپوزیت استفاده می شود  این محصول باوزنی حدود 6 کیلوگرم، ابعاد 1/25*3/25 در انواع طیف رنگی در نمای بیرونی ساختمان جدید، باسازی خانه های قدیمی، مکانهای عرضه سوخت، فروشگاه ها، لابی ساختمان، دکوراسیون داخلی و نمای سقف، تابلوهای نمایشگاه، نرده آلومینیومی و غیره کاربرد بسیار زیادی دارد.  کیفیت و نوع ورقهای کامپوزیت به موارد مختلفی شامل ضخامت به کار رفته برای تولید این محصول، نوع الیاژ به کار رفته در لایه ورق، رنگ استفاده شده در پوشش بیرونی و متریال مورد استفاده در لایه میانی بستگی دارد.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه