موز کلید طلایی من برای رسیدن به ثروت بود

همه افراد موفق یک کلید طلایی و یا یک برگ برند را در کار خود در دست دارند که حجت را برایشان تمام می کند. من با وارد شدن در دنیای تجارت و یادگیری تکنیک های تجارت توانستم بعد از مدتی به صورت جدی و حرفه ای وارد مذاکره شوم و در یک معامله مقدار سود بالایی را به دست بیاورم اما آن چیزی که من را بسیار کمک کرد تا این سود را به دست آورم محصول موز بود زیرا از طریق این محصول بود که توانسستم به ثروت برسم.

موز مجلسی

موز مجلسی امروز جزو میوه های لاکچری تابستانی و یک غذای کامل محسوب می شود بزرگترین کشورهای صادر کننده موز هند و پاکستان می باشد.

موز به صورت کیلویی امروز یکی از محبوب ترین میوه ها در بازار میوه و تره بار می باشد موز یک میوه گرمسیری و بومی کشور هندوستان و استرالیا می باشد.

موز بسیار مغذی بوده و می توان آن را به عنوان یک وعده غذایی کامل در نظر گرفت موز کالری بالایی دارد اما خواص بی‌نظیر آن سبب شده که طرفداران بسیاری داشته باشد.

موز در اغلب کشورهای دنیا از جمله ایران کشت می شود به خصوص این میوه در استان سیستان و بلوچستان به وفور کشت و برداشت می شود.

هر ساله مقدار زیادی از موز کشت شده در ایران به دلیل کیفیت به بازارهای جهانی برای صادرات ارسال می گردد.

موز کلید طلایی من برای رسیدن به ثروت بود

موز در بازار امروز

موز میوه ای کشیده است که در فصول گرم سال رسیده می شود نوع رسیده این میوه به رنگ های زرد قرمز قهوه ای و سبز در بازار موجود است.

موز در بازار امروز سرشار از انواع مواد مغذی و ویتامین ها می باشد گوشت این میوه سرشار از نشاسته بوده و پوست آن به راحتی جدا می شود این میوه از لحاظ طعم اندازه و رنگ بسیار متنوع است.

گوشت موز بنابر میزان نشاسته آن می تواند دارای طعمی شبیه به نشاسته تا شیرین باشد.

بافت گوشت موز ممکن است سفت یا خمیری شکل باشد معمولا نوع نرم آن به عنوان دسر مورد استفاده قرار می گیرد.

پوست و گوشت این میوه به صورت خام و پخته مصرف می شود بوی خوب موز سبب شده که از آن در پخت انواع کیک و پودینگ و تهیه انواع نوشیدنی استفاده شود.

موز کلید طلایی من برای رسیدن به ثروت بود

موز کیلویی

خرید موز کیلویی امروز یکی از نکات مهم در بازار میوه به حساب می آید که دارای نکته های فراوانی برای خرید است.

معمولا خریداران عمده میوه موز آن را به صورت کال خریداری می کنند چرا که این میوه در حالت کال ماندگاری بالاتری دارد و با گذر زمان رسیده می شود.

جابه جایی این میوه در حالت رسیده اگر در بسته بندی مناسب انجام نشود سبب له شدگی آن می شود.

موز از جمله میوه هایی است که قابلیت نگهداری به صورت منجمد را ندارد بنابراین بلافاصله پس از رسیده شدن به بازار خرید عرضه می شود.

موز کلید طلایی من برای رسیدن به ثروت بود

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه