کنجدی که با پول هایش شما را شگفت زده می کند

کنجد یکی از محصولات خوراکی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار دارد و خوراکی های متفاوتی می توان از آن بدست اورد که به همین دلیل دارای مشتریان بسیار زیادی می باشد و توانسته است سود بالایی را به فروشندگان خود هدیه کند که در این راستا ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید شغل جدیدی برای خود ایجاد کنید این محصول را از یاد نبرید حال در ادامه به نمونه های پر سود این محصول می پردازیم.

کنجد قم

می توان گفت کنجد قم منجر به تنظیم فشار خون، کاهش استرس، کاهش التهاب، درمان دیابت، کم خونی و جلوگیری از ابتلا به سرطان می گردد همچنین به سبب سم زدایی و نیرو بخشیدن به کبد می تواند به بهبود عملکرد چشم ها و رفع تاری دید کمک نماید این ماده غذایی غنی از فیبر بوده لذا احساس سیری کاذب در شما ایجاد می کند و در نهایت سبب کاهش وزنتان می شود.

این محصول به دلیل وجود پروتئین های مفید در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و شادابی پوست و مو اثر گذار است روغن کنجد سرشار از ویتامین های گروه B و ویتامین D، همچنین عناصر معدنی ماننند کلسیم، نیاسین و آهن می باشد.

.

کنجدی که با پول هایش شما را شگفت زده می کند

کنجد سیاه محلی

برای خرید کنجد سیاه محلی بهتر است مواردی را رعایت کنید تا از فواید بی نظیرش بهرمند گردید اگر می خواهید بهترین کیفیت از این محصول را تهیه کنید بهتر است به مراکز معتبر یا کشاورزان با انصاف مراجعه کنید تا کنجد اصل به شما بفروشند کنجدها در بسته بندیهای متفاوتی در سراسر کشور موجود هستند در هنگام خرید سعی کنید به تاریخ تولید و انقضا و همچنین مهر استاندارد سلامت دقت کنید.

کنجدهای بسته ای از کیلویی بهتر هستند زیرا ممکن است کنجد فله ای دارای سنگ ریزه و آلودگی باشد که همین امر سبب مریضی و مسموم شدن بخصوص در بچه ها می شود قیمت کنجد سیاه محلی با توجه به پارامترهای زیر تعیین می شود که عبارتند ازنحوه بسته بندی و مقدار کنجدی که درهر پک می باشد برند تولید کننده کنجدکیفیت کنجد سیاهمیزان تقاضای مردم یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای فروش محصول می باشد هر چقدر مشتری بیشتر باشد ممکن است قیمت نهایی کنجد نیز گرانتر شود.

.

کنجدی که با پول هایش شما را شگفت زده می کند

کنجد قهوه ای خام

پس از آنکه در مورد خواص کنجد قهوه ای خام صحبت کردیم و فواید آن را بر شمردیم مطمئنا شما هم راغب به خرید این خوراکی مفید و شگفت انگیز شدید اما قبل از خرید آن به توصیه های ما در این زمینه دقت کنید تا بتوانید محصولی با کیفیت و درجه یک را خریداری کنید بدین صورت می توان از خواص و فواید بی نظیر آن بهره مند شوید.

شما در هنگام خرید کنجد باید به طعم و بو و ظاهر کنجد با دقت توجه کنید تا بتوانید کنجدی سالم و تازه را تهیه کنید و از طعم و عطر آن هنگام مصرف لذت ببرید کنجد های تازه به هیچ عنوان کدر و بد بو نیستند و طعم نا مطبوعی ندارند اما کنجدهای مانده بوی ماندگی و نا می دهند و طعمی مانند روغن مانده و خراب دارند.

.

کنجدی که با پول هایش شما را شگفت زده می کند

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه