فروش قفل فرمان مشهد

فروش قفل فرمان مشهد

یکی از پرفروش ترین و رایج ترین سیستم امنیتی خودرو قفل فرمان و دزدگیر ماشین سیم کارتی است که در مدلهای دسته دوم و نو وجود دارند.

این قفل فرمانها در انواع مختلف کلید دار و رمز گذاری شده یافت می شوند و برای خرید یک قفل فرمان دست دوم باید نکاتی را رعایت کنید:

جنس محصول: امروزه معمولا تولید کنندگان همانطور که در سایت آراد برندینگ اشاره شد سعی می کنند با استفاده از فولاد، قفل فرمانهایی را درست نمایند که از مقاومت بالایی برخوردار باشند و همین که وزن سنگینی داشته باشند تا در مقابل ضربه از طرف سارق با دوام باشند.

جنس روکش: از آنجایی که روکش قفل فرمان از فوم صنعتی می باشند به همین جهت شما می توانید به راحتی آن را در دست گرفته و به فرمان بزنید.

فروش قفل فرمان مشهد

طول میله: برای خرید قفل فرمان دست دوم باید حتما به مدل ماشین و قطر فرمان ماشین دقت نمایید، زیرا برخی از فرمان ماشینها دارای قطر کمتر و فرمان برخی ماشینهای دیگر قطر فرمان بیشتری دارند و باید به اندازه و مدل فرمان توجه ویژه ای داشت.

نوع قفل: البته در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که نوع قفل فرمانی که می خرید از کدام نوع است زیرا دو نوع قفل فرمان داریم یکی دارای قفلهای کامپیوتری و دیگری دارای قفلهای رمزدار می باشند.

تناسب با مدل خودرو: باید در هنگام خرید، قفلی را که در نظر دارید با مدل خودرو تناسب داشته باشد و یکی از مهم ترین نکات می باشد.

قیمت قفل فرمان: امروزه با توجه به بالا بودن قیمت خودروها، باید قفل فرمانی را انتخاب و خریداری نمایید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و هیچ خساستی در این مورد به خرج ندهید زیرا هر چه قیمت محصولات امنیتی بالاتر باشد در نتیجه از کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

قفل فرمان مشهد

متاسفانه شهرهای زیارتی از آمار بالای دزدی برخوردار هستند زیرا سالانه افراد زیادی برای زیارت به این شهرها مراجعه می کنند و دزدان شرایط مناسبی را برای خود در نظر می گیرند قفل فرمان همانند دزدگیر ماشین سیم کارتی در مشهد بسیار آمار فروش بالایی دارد زیرا وقتی دزد مشغول ربودن خودرو می شود زمان بیشتری صرف می کند و در این تایم ممکن است مالک یا افراد دیگری متوجه آن شوند و جلوگیری صورت بگیرد.

فروش قفل فرمان مشهد

برای امنیت بیشتر خودرو سعی کنید از قفل فرمان مشهد بهره ببرید و کارخانه ها و کارگاه های زیادی در کشور تولید آن را به هعده دارند و از کیفیت خوبی برخوردار هستتند که می توانند تا حد بسیار بالایی امنیت خودرو شما را تضمین کنند.

مجموعه ما با سالها تجربه و تتخصص در تولید و توزیع انواع قفل فرمان ایرانی و خارجی نیاز بازار را تامین کرده است برای اطلاعات بیشتر از محصولات ما می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

فروش قفل فرمان

قبل از آن که به فکر تهیه و خرید قفل فرمان باشید حتما این قسمت را مطالعه کرده و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید، نحوه قفل کردن فرمان به وسیله این محصول به این صورت است که شما می ‌بایست قفل فرمان را روی خودرو فرمان قرار داده به این صورت که قسمت بلند قفل فرمان در تماس با شیشه‌ جلوی ماشین باشد، سپس به وسیله دو دستتان دو طرف قفل فرمان را به سمت یکدیگر فشار دهید تا زمانی‌ که قفل فرمان اندازه فرمانتان شود و سپس با چرخاندن کلید مغزی آن را قفل کرده است.

در استفاده و نگهداری از قفل فرمان خودرو به این نکات توجه داشته باشید، اگر قفل یا کلید به‌ سختی کار می ‌کردند می ‌توانید چند قطره روغن واسکازین به آنها بزنید تا حرکت آنها آسان ‌تر شود، توجه داشته باشید که قفل فرمان یک وسیله امنیتی خودرو است و برای ضربه زدن از آن استفاده نکنید، به‌ هیچ‌ عنوان قفل فرمان را در جای خیس یا نم ‌دار نگهداری نکنید زیرا باعث زنگ‌ زدگی آن می ‌شود، هر گاه که نتوانستید قفل فرمان را باز کنید به ‌جای استفاده از روشهای غیر اصولی با یک کلید ساز تماس بگیرید تا با استفاده از روشهای اصولی قفل فرمان شما را باز کند.

فروش قفل فرمان مشهد

مجموعه ما توانسته در حوزه تهیه و فروش قفل فرمان سابقه درخشانی داشته باشد و رضایت مشتریان زیادی را نیز کسب کرده است.

شما نیز می توانید تنها با بررسی سابقه ما و رضایت مشتریانمان وارد سایت شده و با پر کردن فرم مشاوره و فروش با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و با یک خیال راحت ثبت سفارش خود را انجام دهید، توجه داشته باشید که شما با انجام خرید اینترنتی در وقت و انرژیتان صرفه جویی کرده اید.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه