سرمایه ات رو با اتوکلاو دوبرابر کن

راز موفقیت در این است بتوانید کسب و کاری پر سود برای خود رقم بزنید و در حیطه ی آن تلاش کنید یکی از کار هایی که می تواند سود بسیاری را برای شما به ارمغان آورد فعالیت در حیطه ی کاری پر سود دستگاه اتوکلاو می باشد که در ادامه به معرفی نمونه های پر سود آن برای شما پرداخته ایم برای کسب اطلاعات از این حوزه ی کاری پر سود با ما همراه باشید.

دستگاه اتوکلاو قارچ

دستگاه اتوکلاو قارچ وسیله ای است که معمولاً در آزمایشگاه ها وجود دارد و برای استریل کردن تجهیزات از آن استفاده می شود دستگاه اتوکلاو قارچ در یک محیط بسته قرار دارد و دمای آن بالاتر از 100 درجه سانتیگراد است همچنین قابلیت تبدیل آب به بخار را دارد این دستگاه نیاز زیاد به مراقبت و کنترل دارد و برای انجام فرآیندهای صنعتی باید در دما فشار بالایی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که از این دستگاه برای استریل کردن مواد غذایی استفاده نمی شود زیرا طعم مواد را از بین می برد تمام قارچ ها و باکتری های موجود بر روی وسایل توسط این دستگاه از بین می رود همچنین این دستگاه مطابق با استانداردهای جهانی و بین المللی ساخت و طراحی شده است.

.

سرمایه ات رو با اتوکلاو دوبرابر کن

دستگاه اتوکلاو کوچک

اتوکلاو های بخار در صنعت پزشکی و در محیط هایی با مراقبت های بهداشتی برای ضد عفونی کردن موارد پایدار در برابر حرارت و رطوبت مانند ابزارهای اتاق عمل جراحی، دستگاه های پزشکی کاشته شده استفاده می شوند چرخه های مورد استفاده در دستگاه اتوکلاو کوچک بخار پزشکی بر اساس استانداردهای صنعتی شناخته شده توسعه یافته و تایید شده اند.

به منظور یافتن سریع و کارآمد اتوکلاو مناسب برای کاربرد شخصی شما، ما جستجوی مقاله در کاتالوگ آنلاین خود را با شما به عنوان مشتری خود تطبیق داده ایم قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک چیزی حدود 15 میلیون و دویست هزار تا 72 میلیون تومان است با استفاده از عملکرد فیلتر می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید نمی توانید فوراً محصول مناسب را پیدا کنید یا سؤالی در مورد تولید کنندگان دارید می توانید با مشاوران فنی ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

.

سرمایه ات رو با اتوکلاو دوبرابر کن

دستگاه اتوکلاو صنعتی

خرید دستگاه اتوکلاو صنعتی خالی از لطف نیست و کمک های بسیار بزرگی را به انواع صنایع پزشکی و غیر پزشکی کرده، اما برای این خرید نیاز است به نکات مهمی توجه شود به ظرفیت و توان عملکرد دستگاه توجه کنید که به نوع نیاز شما مرتبط باشد و به میزان جاگیری و محیطی که می خواهید دستگاه را در آن جا قرار دهید دقت کنید.

دقت داشته باشید دستگاهی را خریداری کنید که هزینه های مراقبت و نگهداری و هزینه های تعمیر آن در صورت خرابی پایین باشد، همچنین فولاد به کار رفته در دستگاه حتما ضد زنگ باشد قیمت دستگاه اتوکلاو صنعتی با توجه به عوامل متعددی مثل جنس آن، ابعاد و حجم ظرفیت آن ها و نوع کاربردی که دارند کاملا متغیر و متفاوت است.

.

سرمایه ات رو با اتوکلاو دوبرابر کن

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه