زندگی رویایی خود را با ورق گالوانیزه رقم بزنید

شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر آینده خود را رقم بزنید اما چگونه شما با فعالیت در حوزه ی یک محصول پر فروش که می تواند سود بسیاری را به شما برساند زندگی خود را به آسانی دگرگون کنید برای آشنایی با نمونه های پر فروش انواع ورق گالوانیزه با ما همراه باشید و هر چه زودتر کار پر سود خود را رقم بزنید.

ورق گالوانیزه طرح چوب

آشنایی با مشخصات و ویژگی های ورق گالوانیزه طرح چوب افرادی که قصد خرید این محصول را دارند بسیار مهم و قابل توجه است ورق گالوانیزه چوب در اصل شکلی از ورق طرح چوب است که فرآیند گالوانیزه شدن را طی کرده است در ایران، ورق های چوب در طول های زیر موجود است: 2 متری، 2.5 متری و 3 متری. عرض معمولاً 0.85 متر برای تمام طول ها ثابت است.

شما باید با توجه به طراحی سقف و اندازه ساختمان، طول ورق گالوانیزه طرح چوب را به درستی انتخاب کنید شما باید در هنگام خرید ورق گالوانیزه طرح چوب یک سری موارد را در نظر بگیرید تا بتوانید این محصول را در کیفیت بالا خریداری کنید.

.

زندگی رویایی خود را با ورق گالوانیزه رقم بزنید

ورق گالوانیزه متری

ورق گالوانیزه متری با توجه به نوسانات موجود در بازار، قیمت های مختلفی را تجربه کرده است بر اساس ضخامت ورق های گالوانیزه و میزان روی به کار رفته در ورق گالوانیزه متری و هم چنین متراژ مورد نظر، قیمت های متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته می شود.

در سال1401  بر اساس ضخامت های مختلف آن ها و با شش متر طول در بازه ی قیمتی 30/000 تومان تا 45/000 تومان به فروش می ر سند تاجران ورق گالوانیزه ی ما در تلاش هستند تا بی نظیر ترین ورق ها را با قیمت های مناسبی در اختیار مشتریان قرار دهند برای خرید از ما می توانیم با کارشناسان ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

.

زندگی رویایی خود را با ورق گالوانیزه رقم بزنید

ورق گالوانیزه عایق

ورق گالوانیزه عایق محصولی پرکاربرد در صنایع کوچک و بزرگ است که خرید و فروش آن چه در بازارهای داخلی و چه بازارهای جهانی بسیار گرم و پررونق است و هرساله بخشی از تولیدات ایرانی، به کشورهای مختلف صادر می شود به همین علت حجم تولید و صادرات را می توان از مهمترین فاکتورهایی دانست که قیمت روز ورق گالوانیزه عایق را معین می نمایند و موجب افزایش یا افت نرخ این متریال کاربردی می شوند.

هم اکنون هر کیلو از ورق گالوانیزه مدل عایق در رنج قیمتی 37 تا 52 هزار تومان عرضه می شود و بسته به مواردی مانند ضخامت و کیفیت محصول احتمال نوسان قیمت وجود دارد شما می توانید برای کسب راهنمایی لازم و استعلام قیمت جدید ورقهای عایق گالوانیزه با ما تماس بگیرید اضافه بر این نکات، برای خرید انواع ورق گالوانیزه باید به این مهم توجه نمود که ورق با چه روشی تولید شده است، روشهای سرد و گرم فرآوری انواع ورقهای پوشش دار گالوانیزه منجر به تفاوت کیفی و ساختاری این محصول می شوند.

.

زندگی رویایی خود را با ورق گالوانیزه رقم بزنید

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه