زمان استفاده از پسته را هدر نده

زمان استفاده از پسته را هدر نده

یک دقیقه چه برای شما چه برای یک کارمند رستوران که با تمام وجود کار می‌کند و یاد می‌گیرد و چه برای کسی که در رشته‌ی مورد علاقه‌ی خود در دانشگاه تحصیل می‌کند، یکسان است اما اگر در مسیر درستی پا نزاری باعث می شود هیچ وقت نتوانی به پول و موفقیت برسی پس از بهترین محصولات برای کسب و کارت استفاده کن تا بتوانی سریعتر به موقعیت برسی اما پیش از هر چیزی شناختت را از محصولات خوب مثل انواع پسته که در زیر آمده است بالا ببر.

پسته ایران

پسته ایران بصورت خام و بریان شده ممکن است طعم های نیمه متفاوتی داشته باشند. پسته های برشته خوشمزه تر و پسته خام سالم تر در نظر گرفته می شوند. سالانه تقریبا ۲۰۰۰ تن پسته در ایران تولید می‌شود و به طور معمول ۹۰ درصد ان صادر می‌شود. این رقم بیانگر محبوبیت این محصول در خارج از ایران می باشد. پسته ایرانی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب جایگاه خاصی در دنیا دارد.

پسته ایرانی به دو گروه اصلی گرد و کشیده تقسیم می شود که تعدادی از ان ها به صورت گسترده و تجاری و برخی به صورت پراکنده و محدود کشت می شوند. مهمترین ارقام تجاری پسته ایران عبارت است از: پسته اکبری، پسته کله قوچی، پسته احمدآقایی و پسته فندقی یا اوحدی. پسته کله قوچی از بزرگ ترین انواع پسته در ایران است که بسیار کشت و تولید می شود که شهرت جهانی دارد.

پسته اکبری از جدیدترین نوع پسته در ایران و جهان است، از مرغوبیت خاصی برخودار است حاوی مغزی بزرگ و کشیده، پسته فندقی که از نامش مشخص است شبیه فندق است، به این نوع پسته گاها پسته اوحدی نیز می گویند.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_35226105661667033417748 (35).jpg

پسته ایرانی

اگر مدت زیادی این پوست بر روی پسته ایرانی بماند و تغییر رنگ بدهد سمی به اسم آفلاتوکسین ایجاد می کند که باید از خوردن این پسته خودداری کنید.

برای راحت جدا کردن پوست تازه پسته باید آن ها را در یک پلاستیک محکم و ضخیم بریزید و درب پلاستیک را محکم ببندید تا هوا وارد آن نشود، سپس پلاستیک حاوی پسته را بر روی زمین بگذارید و با وردنه با آرامش روی پلاستیک حرکت دهید، تا پوست پسته تازه بر اثر فشار جدا شود.

پسته هایی که پوست از آن جدا نشده، نارس و غیر قابل مصرف می باشند، سپس پسته ها را در درون ظرف بزرگی ریخته و با آب به خوبی بشویید، در این مرحله ممکن است مقداری پسته بر روی آب باقی بماند، که این پسته ها پوچ بوده و باید آن ها را جدا کنید.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_35226105661667033417748 (36).jpg

پسته احمد آقایی

از ویژگی های ظاهری که می توان برای پسته احمد آقایی نام برد می ‌توان به مواردی از جمله مناسب بودن برای مهمانیها و مراسمات و استفاده از آن برای تهیه خلال و همچنین یک دست بودن و کشیده بودن این دانه که در قیمت متفاوت در بازار موجود بوده و ظاهر زیبای آن اشاره کرد که از خوشمزه ترین نوع پسته می باشد که روی مغز پسته یک رنگ قرمز بسیار زیبایی وجود داشته و همچنین یک شهرت خارجی و داخلی دارد.

که همچنین از طعم بسیار خوشمزه و دلپذیر آن نیز نمی توان گذشت که برای این طعم توانسته بسیار محبوب باشد و در بین افراد زیادی جایگاه ویژه‌ا ی داشته باشد و از طرفداران بسیار زیادی بهره مند باشد.

به دلیل وجود آهن که در مغز پسته احمد آقایی وجود دارد و در خرید حضوری یا اینترنتی می توان آن را تهیه کرد بسیار خون ساز بوده و همچنین افرادی که مبتلا به کم خونی می باشند می توانند با مصرف مقادیر روزانه به بهبود بیماری خود کمک کند.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_35226105661667033417748 (37).jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه