دوری از شبکه های اجتماعی عاملی برای موفقیتم بود

زمان‌تان را هوشمندانه مصرف کنید. هر ثانیه‌ای که در شبکه های اجتماعی می‌گذرانید، زمان مصرف شده و یا بهتر بگویم تلف شده محسوب می‌شود و نمی‌توانید آن را برگردانید. شکی در این نیست که داشتن تفریح و سرگرمی لازم است، اما سرگرمی‌ای که باعث بهبود خودتان، روابط‌تان و کارتان بشود. به اوقات فراغت، به چشم یک مورد عالی برای سرمایه‌گذاری نگاه کنید تا به موفقیت برسید.

آتل انگشت دست

اگر انگشت شما در اثر برخورد با جایی درد گرفت و شرایط مراجعه به پزشک را نداشتید می توانید در این مدتی که به دکتر برسید محل درد را با آتل ببندید.

آتل انگشت دست، پا، لگن، کمر و گردن همه در بازار موجود هستند تا هنگام بروز مشکل به راحتی در دسترس بیمار قرار بگیرد.

بریس ها در جنس های مختلف ساخته می شوند و اکثرا میله ی به کار رفته درون آن ها از جنس آلومینیوم بوده و هر کدام با نوعی پارچه ی مقاوم و مخصوص روکش شده اند.

اسپلینت ها هر کدام در سایز های مختلفی تولید می شوند تا برای همه ی افراد با هر نوع هیکل مناسب باشد و طوری نباشد که آتل برای افراد چاق تنگ و برای افراد لاغر گشاد باشد.

آتل ها نوع تخصصی تر نیز دارند که برای بعد از عمل در محل جراحی استفاده می شود تا محافظ آن قسمت باشد.

دوری از شبکه های اجتماعی عاملی برای موفقیتم بود

آتل بینی

قرار دادن آتل بینی موجب کاهش خونریزی می شود، آتل ها جنس های مختلفی دارند، آتل سیلیکونی و آلومینیومی از این دسته می باشند، انتخاب جنس آتل مناسب بینی شما بر عهده جراحتان می باشد.

با توجه به نوع عملی که انجام می دهید و میزان جراحات وارده، مدت زمان استفاده از آتل بینی متفاوت می باشد، آتل داخلی معمولا بعد از دو الی سه روز و آتل خارجی بعد از دو هفته برداشته می شود.

در مدت زمانی که آتل بر روی بینی شما قرار دارد از خیس شدن آن جلوگیری کنید و تا وقتی که به شما توصیه شده است از استحمام خود داری نمایید.

دوری از شبکه های اجتماعی عاملی برای موفقیتم بود

آتل پا

آتل پا دارای انواع مختلفی است و جنس های متفاوتی نیز از این وسیله موجود است که می توان به نوع پلاستیکی یا فلزی آن اشاره کرد.

آتل ها همچنین ممکن است از نوع گچی یا فایبر گلاس باشند که هر کدام برای نوع خاصی آسیب و جراحات کاربرد دارند.

همچنین دارای نمونه های متفاوتی مانند آتل بلند اندام تحتانی است که از قسمت ران پا تا کف پا را پوشش می دهد و نوع دیگر که آتل کوتاه تحتانی نام دارد از قسمت زانو تا کف پا پیش می رود.

استفاده از آتل به مدت مشخص باعث جوش خوردن استخوان در محل شکستگی و تسریع بهبودی می گردد‌.

دوری از شبکه های اجتماعی عاملی برای موفقیتم بود

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه