ترشی طعم دلچسب ثروت را به زندگی ام افزود!

یکی از رمزهای موفقیت گام برداشتن در مسیر هموار و اصولی می باشد، وقتی در یک مسیر حرکت می‌ کنید به انتخاب خود اطمینان داشته باشید. من با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه همچنین اعتماد به انتخاب و توانایی خویش قدم های بزرگی را در مسیر برگزیده برداشتم. فعالیت در حوزه انواع ترشیجات سود زیادی را برایم به همراه داشت و توانستم با تلاش و پشتکار در این مسیر موفقیت ها ی زیادی را تجربه کنم، در ادامه شما را با این چاشنی شودمند بیشتر آشنا می کنم.

ترشی انبه شیشه ای

ترشی انبه یکی از لذیذ ترین ترشیهای می باشد که می توان با انواع غذاها سرو نمود، طرز تهیه ترشی انبه تند بسیار آسان و راحت می باشد، همچنین قیمت ترشی انبه شیشه ای نیز بسیار مناسب می باشد.

امروزه ترشیها یکی از پایه ثابت ترین خوراکیها در کنار غذا در بین سفره هایی ما ایرانیها جای خوش کرده است.

براین اساس ترشی انبه خانگی یکی از این ترشیهای مورد علاقه ما ایرانیها بخصوص در نواحی جنوبی کشور می باشد. طرز درست کردن این ترشی بسیار ساده می باشد.

اگر به دنبال درست کردن ترشی انبه خانگی هستید با ماهمراه باشید تا در ادامه مطلب طرز صحیح درست کردن این ترشی خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

این ترشی با مواد اولیه بسیار ساده ای درشت می شود، برای شروع ابتدا پوست گوجه ها را جدا کرده و درون دیگ و یا قابلمه ریخته و بر روی شعله گاز قرار می دهیم سپس ابتدا انبه ها را شسته و پوست گرفته شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T112713.308.jpg

ترشی بندری خانگی

یکی از خوشمزه ترین انواع ترشی، ترشی بندری است که قیمت ترشی بندری خانگی بسیار مناسب خرید و فروش می شود و این ترشی به خاطر طعم تند و تیز و پر ادویه اش بسیار محبوب است و جزء محبوب ترین مدلهای موجود در بازار می باشند.

اما این ترشیها به جز طعم بسیار خوشمزه ای که دارد فواید بسیار زیادی هم برای بدن دارد زیرا در این ترشیها از مواد بسیار مفیدی استفاده می شود.

در ترشی بندری از مواد خاصی مانند سبزیجات معطر، تمر هندی و رب انار استفاده می شود که طعمی بسیار خوشمزه را به ترشی می دهد.

این ترشی را می توان با اکثر غذاهای سنتی میل کرد و مزه ای بسیار خوبی را به غذاهای ما می دهد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T112430.932.jpg

ترشی لیته بادمجان خانگی

معمولا در فروشگاه ها با دنیایی از تنوع ترشیجات رو به رو خواهید شد، برای مثال قیمت ترشی لیته بادمجان خانگی به صورت فله بسیار مناسب می باشد.

در شروع کار تمامی بادمجانها، هویج، فلفل دلمه ای تند و سیر را خوب بشویید و در صافی بریزید تا آب اضافی شان گرفته و خشک شوند حالا پوست بادمجانها را گرفته و روی تخته آشپزخانه آن را ریز خرد کنید.

در یک قابلمه سرکه سفید و آب ریخته تا به جوش بیاید و سپس بادمجان خرد شده را به همراه کمی نمک به قابلمه بیافزاید تا بادمجان خوب پخته شوند.

در این زمان شما هویج و سیر را پوست گرفته و در دستگاه میکسر ریز خرد کنید سپس فلفل دلمه رنگی و فلفل سبز تند را نیز برش داده و هسته شان را خارج کنید و آنها را میکس نمایید و در صورت نداشتن دستگاه میکسر می توانید همه مواد را روی تخته آشپزخانه خوب خرد نمایید.

حالا زردچوبه و مقداری از مواد ترشی را داخل قابلمه بادمجان در حال جوش بریزید و اجازه دهید تا خوب بادمجان پخته شود.

بعد از روی حرارت برداشته و صبر کنید تا خوب خنک شود حالا مخلوط بادمجان را درمیکسر بریزید تا له شود و آن را به مواد ترشی اضافه نمایید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T112352.803.jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه