با یک بطری به ثروت میلیاردی رسیدم

با یک بطری به ثروت میلیاردی رسیدم

از کارمندی خسته شده بودم و دیگر تمایلی به کار کردن برای دیگران نداشتم، مشغول طراحی یک سایت برای یک تاجر بطری آب بودم که ایده تجارت این محصول به ذهنم رسید و با کمک آن تاجر توانستم در این حوزه فعالیت کنم و به ثروت برسم. من بیشترین سود خود را از محصولاتی که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد به دست آورد.

بطری آب استیل

اگر درب اصلی به خوبی در جای خود پیچ نشده و نشتی داشته باشد و یا دهانه آنقدر باریک باشد که کار شستشوی بطری را دشوار کند، محصول از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود. قیمت بطری آب استیل مناسب است.

این نوع از بطری در طول سال های مختلف، به عنوان کالایی قابل اطمینان برای مصرف کننده تبدیل شده است.

علاوه بر حفظ کیفیت آب، به دلیل ویژگی های مختلف، مشتری را از خرید و انتخاب مطمئن می سازند.

همچنین میتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

همچنین به خاطر ظاهر جذاب آن میتوان در مراکز اداری هم مورد استفاده قرار گیرد.

ضمن اینکه به هنگام کوهنوردی هم می توان روی این محصول حساب کرد. گر با دانستن خصوصیات فوق ‌العاده‌ این محصول قصد خرید آن را دارید ما اطلاعاتی در خصوص خرید و قیمت این محصول در اختیار شما خواهیم گذاشت.

C:\Users\ARAD\Desktop\04.jpg

بطری شیشه ای

نوع باکیفیت این محصول خیال شما را از استاندارد بودن مواد سازنده آن و حفظ و نگهداری نوشیدنی با دمای مورد نظر در مدت زمان طولانی آسوده خواهد کرد. قیمت بطری شیشه ای در بازار متفاوت است.

از نظر شکل ظاهری بطری ها باید این نکته را در نظر داشت که بر اساس نیازهای مشتری ساخته می شوند و اگر مشتری به مدل خاصی از این شیشه نیاز داشته باشد توسط تولید کننده و طبق مشخصات درخواستی تهیه می شود.

در این بطری ها گاهی از درپوش های فلزی و گاهی از چوب پنبه استفاده می شود و استفاده از درپوش های پلاستیکی در سال‌های اخیر بسیار متداول شده و کیفیت بهتری از درپوش های فلزی خواهند داشته همچنین قیمت این بطری ها از شکل هندسی آنها نیز تاثیر می گیرد و هر چه طراحی مناسب برای این بطری انتخاب شده باشد انتظار می‌رود که این دارای قیمت های بالاتری باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\02.jpg

بطری آب اسپری دار

بطری آب اسپری دار یکی از نمونه های محبوب و پرفروش این نوع محصول در بازار است که می تواند در محیط های آموزشی، ورزشی، کار، پیاده روی های معمول روزانه و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. قیمت بطری آب اسپری دار عوامل مختلفی وابسته می باشد.

این محصول طریقه مصرف بسیار آسانی دارد و شیوه کار در این نمونه از بطری های آب اغلب به این شکل است که ذرات ریز آب طی فرآیندی به بیرون پاشیده می شوند.

باید قسمت تعبیه شده در دهانه بطری را بیرون کشیده و با کمک خروجی اسپری، آب به شکل پودر شده و پاششی به بیرون از بطری هدایت خواهد شد.

هر زمان هم که نوشیدن آب به اتمام برسد می توان قسمت بالایی درب بطری را فشار داده و مجددا به داخل بطری فرو برد. برای خرید و تخمین میزان قیمت بطری آب اسپری دار باید پیش از هر چیز به کیفیت محصول توجه شود و در گام بعدی قیمت آن را مد نظر قرار داد.

C:\Users\ARAD\Desktop\06.jpg

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه