با نقاشی های دخترم میلیاردر شدیم

با نقاشی های دخترم میلیاردر شدیم

از کودکی علاقه عجیبی به نقاشی داشت، متوجه شدیم استعداد او جای رشد دارد و تشویقش کردیم برای حرفه ای کار کردن. حالا سالهاست فروش تابلوهای نقاشی دخترم موجب شده تا ما به حوزه تابلوهای نقاشی بطور حرفه ای ورود کنیم و به درآمد بالایی برسیم. کمی در شناخت تابلوها با ما همراه شوید.

تابلو نقاشی

رنگها در هنر، طراحی، معماری و زندگی مهم هستند و تابلو دکوراتیو عمده یکی از تابلوهایی می باشد که می توان روی آن از تمامی رنگها برای تابلو نقاشی استفاده نمود اما اگر بخواهیم بدون آنها استدلال کنیم چه؟ تمرکز بر عدم وجود رنگ ما می‌توانیم از تاریکی بدون نور صحبت کنیم همانطور که در مورد نمادگرایی سایه و اهمیت فرهنگی انجام داده‌ایم، اما می‌توانیم از رنگ صحبت کنیم.

همه چیز در سال 2014 اتفاق افتاد، زمانی که شرکت انگلیسی Surrey NanoSystems رنگدانه سیاهی به نام Vantablack را تولید کرد که به عنوان تیره ترین سیاهی که تا به حال ایجاد شده بود تبلیغ شد، Vantablack 99.965٪ از نور مرئی را جذب کرد. در ابتدا برای اهداف مهندسی طراحی شد، اما کاپور به زودی پتانسیل آن را در هنرهای تجسمی درک کرد و تصمیم گرفت نه تنها از آن در تاسیسات خود استفاده کند، بلکه از شرکت برای حقوق انحصاری خود نیز بخواهد و به‌طور خلاصه، هیچ هنرمندی نمی‌توانست از این سایه خارق‌العاده و فوق‌العاده سیاه استفاده کند و فقط کاپور می‌تواند از ویژگیهای زیبایی‌شناختی آن استفاده کند – مسطح، احشایی، دراماتیک، به نظر می‌رسد نمونه‌ای از یک سیاه‌چاله یا خلأ بزرگ است.

با نقاشی های دخترم میلیاردر شدیم

تابلو رنگ روغن

برای نقاشان رنگ روغن که مشتاق نقاشی هستند تابلو رنگ روغن زمینه مشکی یکی از بهترینها می باشد اما تمایلی به صرف زمان یا هزینه زیادی برای آماده سازی سطح ندارند، ممکن است سعی کنید روی کاغذ کار کنید. کاغذ می تواند قیمت مناسبی داشته باشد، تهیه آن آسان باشد و نسبت به پانل یا بوم کشیده کمتر رسمی باشد و اگر کاغذ به درستی تهیه شود و با در نظر گرفتن طول عمر حفظ شود، کاغذ می تواند بستری دائمی برای طرحها، مطالعات و نقاشیهای رنگ روغن تمام شده باشد.

کاغذ، مانند سایر لایه‌های الیاف طبیعی مانند کتان یا بوم، باید قبل از رنگ‌آمیزی با رنگ روغن اندازه‌بندی یا آستر شود و تابلو رنگ روغن سیاه و سفید یکی از بهترین نمونه های آن است. اندازه گیری از الیاف در برابر جذب روغن محافظت می کند، که می تواند باعث تیرگی زودرس، شکنندگی و در نهایت تخریب الیاف طبیعی شود و چالش اندازه گیری کاغذ کرافت جلوگیری از تاب برداشتن آن است و ما اخیراً روشهای مختلفی را برای اندازه‌گیری کاغذ آزمایش کرده‌ایم و به دنبال محصولاتی هستیم که هم از جذب روغن محافظت می‌کنند و هم کمترین تاب خوردگی را ایجاد می‌کنند.

با نقاشی های دخترم میلیاردر شدیم

تابلو دکوراتیو

یکی از تابلوهای دکوراتیو زیبا، تابلو دکوراتیو برگ است. این تابلوها که عموما به صورت ست و چندتایی و در ابعاد مختلف برای نصب بر روی دیوار انتخاب می‌ شوند، علاوه بر ایجاد حس آرامش، شادی بخش نیز هستند. از این رو توصیه می شود حتما از یک یا چند تابلو دکوراتیو برگ در چیدمان منزل خود استفاده کنید، تا هر روز با نگاه کردن به این تابلوها سرشار از حس آرامش و شادی شوید.

همچنین استفاده از تابلوهای دکوراتیو برگ باعث از بین بردن استرس و اضطراب در افراد می شود به همین خاطر استفاده از این تابلوها در دکوراسیون فضاهایی همچون دفاتر مشاوره و روانشناسی، موسسات آموزش نقاشی و تمامی محلهایی که ممکن است افراد استرس زیادی داشته باشند، یک راه بسیار خوب برای کمک به از بین بردن این احساس در آنها است.

با نقاشی های دخترم میلیاردر شدیم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه