با تغییر افکارم درباره ثروت توانستم میلیاردر شوم

با تغییر افکارم درباره ثروت توانستم میلیاردر شوم

پول یعنی رفاه بیشتر، آرامش، فرصت بیشتر و … اصولا در تفکر ثروت، ناآرامی و عدم امنیت جایگاهی ندارد پس اینکه جمع کردن و خرج کردن آن اغلب همراه استرس و احساس نا امنی است را دور بریزید و همیشه این را بدانید که فقط خودتان دلسوز خودتان هستید و می توانید با پیگیری راه های درست به ثروت زیاد برسید.

چیپس خانگی

ابتدا سیب زمینیها را به خوبی بشویید و هنگامی که آبش رفت پوست آن را جدا کنید البته این امر سلیقه ای است و برخی از افراد ترجیح می دهند بدون جدا کردن پوست سیب زمینی به کار خود ادامه دهند و چیپس خانگی درست کنند. پس از پوست کند، سیب زمینی ها را با رنده های مخصوص و یا با چاقوهای ظریف مانند چاقوی میوه آرایی، به صورت کاملا نازک ورقه ورقه نمایید این ورقه های سیب زمینی را درون کاسه ای با آب سرد قرار دهید و چند تکه یخ را جهت شوک دادن به آن اضافه کنید.

درون این کاسه پر از آب یک قاشق غذا خوری سر صاف، از بکینگ پودر بریزید و در این قسمت می توانید بست به سلیقه و ذائقه ی خود، نمک، فلفل، سرکه، آبلیمو و غیره اضافه کنید به مدت 15 دقیقه بگذارید این مخلوط در جایی استراحت کند و پس از آن سیب زمینیها را آب کشی نمایید.

با تغییر افکارم درباره ثروت توانستم میلیاردر شوم

چیپس خرما

در بیشتر مراکز تولید چیپس خرما تهیه این محصولات به روشهای کاملا مکانیزه و اتوماسیون انجام می ‌شود به همین دلیل هم این خوراکیها کاملا بهداشتی هستند و گزینه مناسبی برای استفاده در میان وعده ها می باشند، به این خاطر که می توانند میزان انرژی بدن را برای فعالیت روزانه تامین کنند، ضمن اینکه حاوی ویتامینها و مواد معدنی فراوانی نیز هستند.

با توجه به اینکه تولید خرما در کشور به صورت انبوه انجام می شود، تولید کنندگان برای کاهش هدر رفتن این محصول اقدام به تهیه محصولات گوناگون از خرما می نمایند که یکی از آنها چیپس خرما است، این خوراکی که در دسته تنقلات سالم قرار می گیرد توسط برخی شرکتهای تولید مشتقات خرما تولید شده و به بازار عرضه می گردد، این محصول در بازار فروش محصولات به دست آمده از خرما به صورت بسته بندی شده وجود دارد.

با تغییر افکارم درباره ثروت توانستم میلیاردر شوم

چیپس گوجه

بهترین راه نگهداری و ذخیره کردن گوجه فرنگی برای مدت طولانی، خشک کردن آن به شکل چیپس گوجه می باشد بدون آن که طعم و خواص آن تغییر کند زیرا گوجه فرنگی و خیار گلخانه ای به دلیل آب زیادی که دارد نمی توان آن را به مدت زیادی نگهداری کرد و به سرعت فاسد می شود. یکی از دلایل اصلی فشار خون، کلسترول بالا و چربی درون رگها می باشد که مصرف مداوم گوجه فرنگی به دلیل این که سرشار از پتاسیم و ویتامین سی می باشد به کاهش فشار خون بسیار کمک می کند. گوجه فرنگی ها کالری کم و محتوای فیبری بالایی دارند که از جذب مولکولهای چربی جلوگیری می کنند همچنین فیبر، سوخت و ساز بدن را افزایش داده و باعث کاهش وزن می شود.

با تغییر افکارم درباره ثروت توانستم میلیاردر شوم

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه