با این لوستر ها زندگی را به خود هدیه دهید

با این لوستر ها زندگی را به خود هدیه دهید

اگر شرایط زندگی نابسامانی دارید ومی خواهید به این اوضاع سر و سامان دهید به شما پیشنهاد می کنم کمی تحقیقات خود را در حوزه ی لوستر افزایش دهید لوستر یکی از محصولات می باشد که همواره مورد توجه بازاریان می باشد زیرا به دلیل سود بالایی که دارد می تواند موجب تغییرات بسیاری از عوامل شود در این وب سایت می خواهیم چند لوستر پر فروش را به شما معرفی کنیم.

لوستر

لوستر چیست: شاخه‌ای از لامپ های تزئینی است که معمولاً به صورت ثابت بر سقف منازل نصب می‌گردند. لوسترها معمولاً با ده‌ها لامپ و منشور کریستالی مزین می‌شوند. بزرگترین لوستر کریستالی جهان، هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا بود، که امروزه در کاخ دلمه‌باغچه در استانبول قرار دارد. این لوستر ۷۵۰ لامپ دارد و وزن آن ۴٫۵ تن است.

ابداع کننده اولین طرح های لوستر، ایتالیایی ها از سال 1500میلادی بوده‌اند، فکر استفاده از لوستر به عنوان یک وسیله دکوری و زینتی را به جهان ارائه کردند. ممکن است برای خیلی از هم‌وطنان ما مقام و جایگاه ممتاز صنعت لوستر سازی و کیفیت درجه یک و بالای محصولات ایرانی ناشناخته باشد؛ به‌کارگیری فلز برنج و تیزنگری عالی و فوق‌العاده در ساخت طراحی لوستر های ایرانی باعث قرار گرفتن در طبقه برترین و بالاترین های این کالای تزیینی و زیبا در دنیا شده اما با وجود کیفیت بالا و طراحی های زیبای لوسترهای ساخت ایران، بدبختانه اعتنا مشتریان داخلی به سمت این لوستر ها جذب نشده است.

.

با این لوستر ها زندگی را به خود هدیه دهید

لوستر پذیرایی

لوسترها انواع مختلفی دارند که بعضی از آن ها بزرگ تر و پرجلوه تر و برخی کوچک تر و ظریف تر هستند. هنگام انتخاب لوستر پذیرایی باید به عوامل مختلفی توجه کرد ازجمله ارتفاع سقف خانه یا محلی که قصد نصب لوستر را داریم، نوع و جنس وسایل استفاده شده در چیدمان، کاربردی که لوستر برای هر محیط دارد و همچنین نوع دکوراسیونی که می خواهیم مناسب با آن محصول را خریداری کنیم. با یک شناخت کلی راجع به انواع لوسترها و کارایی آن ها می توان به بهترین انتخاب برای زیباسازی مکان موردنظر دست پیدا کرد. لوسترها انواع مختلفی دارند که مدل آن ها در طول زمان با توجه به نیازها و نوع دکوراسیون و سلیقه افراد تغییر کرده است.

معمولاً لوسترها پس از چیدمان کامل دکوراسیون یک مکان باتوجه به کارکردشان انتخاب می شوند. یک انتخاب مناسب در بین انواع لوستر به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها سلیقه شخصی افراد است.

.

با این لوستر ها زندگی را به خود هدیه دهید

لوستر چوبی

در این مقاله به بررسی انواع لوستر چوبی ارزان در چه نوع چیدمان‌هایی کاربرد دارند؟ می پردازیم. شما می توانید با استفاده از ایده ها و چیدمان های معرفی شده در این مقاله به منزل خود رنگ و بوی تازه بدهید. جست ‌وجوی لوستری هستید که زیبایی خانه شما را دوچندان می کند؛ در عین حال قیمت چندان بالایی نیز نداشته باشد، پیشنهاد ما به شما لوسترهای چوبی است. با ما همراه باشید. در جای جای محیط منزل از قبیل راهروها، سالن پذیرایی، اتاق خواب‌ها، آشپزخانه وغیره این امکان برای شما مهیاست که از لوستر های چوبی استفاده کنید.

در لوسترهای چوبی هم می‌توانید از لامپ‌های معمولی استفاده کنید و هم لامپ‌های LED  را به کار بگیرید. لوسترهای چوبی با اشکال متفاوتی در بازار موجود هستند؛ مثل تک‌ شاخه، چند شاخه، دیوارکوب وغیره.

آیا برای اتاق خوابتان لوستری می‌خواهید که حس آرامش بیشتری به شما و اتاقتان ببخشد؟ پیشنهاد ما لوستر چوبی دیواری است. این نوع لوستر را می‌توانید بر اساس هماهنگی با سایر وسایل چوبی و با توجه به چیدمان اتاقتان انتخاب و خریداری کنید.

.

با این لوستر ها زندگی را به خود هدیه دهید

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه