با این تکنیک اعتماد به نفست را منفجر کن

اعتماد به نفس ضرورتاً تضمین کننده ی موفقیت نیست، اما عدم اعتماد به نفس به یقین باعث شکست می شود. پس باید اعتماد به نفس خود را در همه حال رشد دهیم. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

اسانس خوراکی طبیعی

همان طور که می دانید از اسانسهای شیمیایی یا غیر خوراکی در ساخت شمع تزئینی استفاده می شود تو بوی خوبی به هنگام روشن شدنشان از خود تولید نمایند و از اسانس خوراکی طبیعی برای طعم دهی و یا رنگ دهی آبمیوه و غیره استفاده می گردد.

اسانسها را از مواد مختلفی می سازند ممکن است اسانس را از میوه ها، گیاهان، قهوه و غیره تولید نمایند زیرا هر کدام از اسانسها نماینده و سفیر مواد سازنده خود هستند و ویژگی آن ماده را منتقل می نمایند.

با رشد جمعیت تولید مواد خوراکی برای بشر مشکل آفرین شده است و باید تغییرات در آن صورت می گرفت تا به تقاضا جامعه پاسخ داده می شد، تولید اسانس خوراکی طبیعی توانسته سرعت بیشتر به این روند تولید و عرضه مواد خوراکی دهد و متناسب با رشد جمعیت به نیاز آنها پاسخ دهد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (25).jpg

اسانس گیاه پنیرک

این گیاه از خواص درمانی زیادی برخوردار است که می توان به خاصیت آن برای رفع سنگ کلیه، ادرار آور بودن، ضد درد و التهابی، رفع سر درد، خاصیت ملینی و غیره اشاره کرد.

دم کرده این گیاه را می توان به عنوان یک داروی ضد سرفه مورد استفاده قرار داد و علاوه بر آن از گل آن به صورت موضعی برای بهبود زخمها استفاده می کنند.

اسانس گیاه پنیرک در صنایع مختلفی مثل داروسازی و بهداشتی هم استفاده می شود.

یکی از خواص این گیاه دارا بودن آنتی اکسیدانهای فراوان است که در تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از بیماریهای سرطانی بسیار تاثیرگذار است.

اسانس این گیاه دارای خاصیت آنتی باکتریالی می باشد که برای برطرف کردن عفونتهایی مثل عفونتهای دهانی بسیار کاربرد دارد و طی یک سرس مطالعات مشخص شده است که از اسانس این گیاه بعنوان دهانشویه هم می توان استفاده کرد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (19).jpg

کندر نر خوراکی

هنگامی که می خواهید به وزن مناسبی دست یابید، به تغذیه سالم و فعالیت بدنی برای کمک به حفظ سلامت در دراز مدت اعتماد کنید.

می توانید استفاده از داروهای گیاهی را در برنامه غذایی خود قرار دهید که یکی از این موارد کندر نر خوراکی است.

از رزین یا صمغ، ماده چسبنده موجود در درختان و گیاهان برای تهیه عصاره استفاده می شود.

عصاره کندر در طب سنتی کاربرد فراوانی دارد.

کندر می تواند هضم را با سرعت بخشیدن به سرعت ترشح صفرا و شیره معده تسهیل کند که به طور مثبت بر میزان متابولیسم تأثیر می گذارد و به کاهش وزن افراد کمک می کند.

در واقع کندر با افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن منجر به لاغری سریع افراد می گردد و در درمان چاقی مؤثر واقع می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (29).jpg

.

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه