انجیر نگرش من را عوض کرد و ثروتمند شدم

انجیر نگرش من را عوض کرد و ثروتمند شدم

دید شما نسبت به هر اتفاقی باید فراتر از افراد دیگر باشد، این نکته مهمی بود که من با پذیرش آن سبک زندگی ام را تغییر دادم و کسب و کار جدیدم را در حوزه انجیر شروع کردم و سرانجام توانستم به موفقیت مالی برسم و در حال حاضر ثروت بسیار زیادی را به خود اختصاص دهم.

انجیر استهبان

انجیر استهبان یکی از بهترین انجیرهایی است که می توانید در بازار تهیه کنید. شهر استهبان سابقه و قدمت بسیار طولانی در کاشت انواع انجیر دارد. از این رو انجیرهایی که در این شهر کشت می شوند، جز بهترین و مرغوب ترین انجیرهای کشور هستند. انجیر استهبان همچنین خاصیت بسیار زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به کاهش کلسترول خون، وجود انتی اکسیدان های قوی، بهبود سیستم گوارشی و غیره اشاره کرد.

ویژگی های موجود در این انجیر موجب شده است تا انجیر استهبان در صدر بهترین انجیرهای ایران قرار بگیرد. از مهمترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: رنگ بسیار مناسب، طعم و مزه طبیعی، ارزش غذایی بسیار بالا، فاقد هرگونه آلودگی و آفات، قابلیت نگهداری طولانی مدت، استفاده حداقلی از سموم در مراحل کاشت و برداشت انجیر و استفاده از فرایند کاملا طبیعی در خشک کردن انجیر.

انجیر نگرش من را عوض کرد و ثروتمند شدم

انجیر تازه

انجیر میوه ای مغذی و دارای فیبر و مواد معدنی بالاتری نسبت به بسیاری از میوه ها، سبزیجات و آجیل هاست.

زمانی که باردار هستید ممکن است بخواهید بدانید که آیا انجیر تازه و خشک برای شما و جنین مفید است یا خیر. مصرف انجیر تازه و خشک در دوران بارداری بی خطر است البته در مقادیر متوسط.

انجیر یکی از سالم ترین میوه هاست و حاوی مواد معدنی ضروری، قندها، چربی ها، آهن و کلسیم است که مادران باردار و نوزاد به آن نیاز دارند. مصرف زیاد انجیر به دلیل داشتن قند زیاد در میوه با اسهال و پوسیدگی دندان همراه است. انجیر طعمی شبیه عسل دارد و از نظر طعم و فواید دارویی با سایر میوه ها متفاوت است.

انجیر سرشار از مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، پتاسیم، فسفر، منیزیم و مس است. آن ها همچنین حاوی ویتامین های A، D، E، K و B کمپلکس، قندهای طبیعی، فیبرهای محلول، اسیدهای آلی و چربی هستند.

واقعیت جالب این است که این میوه کم کالری و گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال کنترل وزن بارداری خود هستند.

انجیر نگرش من را عوض کرد و ثروتمند شدم

انجیر خشک استهبان

انجیر خشک در طب قدیم بسیار مورد استفاده قرار میگرفت زیرا علاج بسیاری از بیماری هاست همان طور که در قرآن بسیار از انجیر خشک استهبان نام برده شده است.

انجیر خشک درمان کننده یبوست و کم کاری شکم افرادی که دچار مشکل یبوست هستند میباشد نسخه درمانی شبانه چند عدد انجیر کوهی استهبان که شهد بیشتری دارد را داخل یک لیوان آب بریزید و صبح ناشتا تفاله انجیر و شربت انجیر را میل کنید هفته ای 3تا4 بار بخورید بعد از دو هفته کاملا برطرف می شود.

انجیر خشک به خاطر داشتن فیبر و ویتامین های زیاد که جدول ویتامین ها را مطالعه کنید. باعث چاق شدن میشود برای درمان ابتدا انجیر ها را داخل عرق زنیان ریخته و بعد از 8تا 12 ساعت فقط انجیر ها را میل نمایید و دوباره بار بعد هم میتوانید از انجیر به همان آب انجیر اضافه کنید که کمک بزرگی به بیماری یبوست و معده میکند که باعث چاق شدن میشود فقط در خوردن زیاده روی نکنید هفته ای دوبار انجیر نرم شده ولی انجیر را همیشه میتوانید استفاده کنید.

انجیر نگرش من را عوض کرد و ثروتمند شدم

 

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه