اتو بخار برقی ژاپنی

اتو بخار برقی ژاپنی

اتو کردن لباس از کاربردهای اصلی اتو برقی است و خواص زیادی دارد از جمله آن می توان گفت امروزه در آپارتمانها جایی برای آویز کردن لباس وجود ندارد و نمی توانیم لباسها را در معرض نور خورشید قرار دهیم تا میکروب زدایی شود لذا بهترین راه از بین بردن باکتریهایی که روی لباس هستند اتو کردن آن است.

استفاده از بخار در این اتوها باعث می شود ما بتوانیم راحت تر و سریع تر چین و چروک لباس را برطرف کنیم اتوهای برقی که نمونه از آن اتو بخار می باشد بسیار سبک است و نسبت به انواع خود کوچکتر نیز می باشد.

یکی دیگر از انواع اتوهای برقی اتوی خشک یا معمولی است اتو خشک برای لباسها و پارچه های که پشمی نیستند مناسب می باشد این نوع اتو هم در بازار در مدلهای مختلفی یافت می شود.

و از مزایای آن این است که ساختار ساده تر دارد و قیمت آن نسبت به اتوهای بخار ارزانتر است و لذا تعمیر و استفاده از آن راحت تر می باشد همچنین انواع اتوبخار های برقی ژاپنی با شرح مشخصات و ویژگی هایشان در مقالات مرتبط سایت آراد برندینگ برای شما عزیزان قرار داده شده است.

اتو بخار برقی ژاپنی

اتوی خشک دارای ولتاژ برق ۲۲۰ ولت و معمولاً دارای توان ۱۱۰۰ وات درست شده است این اتوها از استیل ساخته شده و درجه حرارتی آن از ۸۵ تا ۲۱۰ درجه سانتیگراد می رسد.

اتو بخار برقی

در قدیم از اتوی زغالی استفاده می شد ولی این موضوع که این اتوها گاز سمی ایجاد می کنند بسیار خطرناک می باشد غذا با پیشرفت صنعت برق اتوی زغالی جای خود را به اتو برقی داد.

همانطور که اشاره شد بسیاری از میکروبها و قارچها مقاومت زیادی نسبت به درجه ای از گرما آب در زمان شستشو دارند بعد از شستن لباسها حتی باعث از بین رفتن آن میکروبها نمی شود.

اتو بخار برقی ژاپنی

نمونه‌ای از آن، باکتریهای گرما زا و قارچ ها هستند چرا که ما لباسهایمان را نمی توانیم در ۹۰ درجه شستشو دهیم پس بنابراین بسیاری از این میکروبها روی لباس باقی می مانند بهترین راهی که می شود از رشد این میکروبها خلاص شد استفاده از اتو بخار برقی است چرا که اگر این کار را نکنیم باعث تولید بسیاری از بیماریها می شود.

اتو کردن لباس ظاهر انسان را شیک و آراسته می کند نه تنها چین و چروک پارچه نانو لباس را برطرف می کند بلکه اتو کردن درست باعث حفظ کیفیت لباس شما می شود.

اتو بخار ژاپنی

بسیاری از بانوان به دنبال بهترین و باکیفیت ترین نوع اتو بخار برای جهیزیه دختران خود هستند و تمام بازار را جستجو می کنند تا بتوانند مورد دلخواه خود را پیدا کنند ما در این مطلب با معرفی اتو بخار ژاپن انتخاب شما را صد در صد می کنیم.

اتو بخار ژاپن با قدرت زیاد و توان بالای ۲۴۰۰ لباسها را سریع و بدون معطلی اتو می کند، تمام چین و چروکها را رفع کرده چرا که مجهز به سیستم بخاردهی لحظه ای و مداوم است علاوه بر آن در قسمت جلویی اتو، دکمه اسپری آن قرار دارد که با فشار دادن به راحتی آب روی لباس، اسپری می شود.

با استفاده از اتو بخار ژاپن می توان حتی لباسهای ظریف همچون شال و روسری را نیز بدون سوختگی اتو کرد چرا که کف آن از جنس سرامیک است و به هیچ وجه به لباس نمی چسبد ضمنا اتو کردن ملحفه، پرده و انواع لباس با آن میسر است.

اتو بخار برقی ژاپنی

این کالای مفید و پر کاربرد با طرح و رنگهای مختلف در سطح بازار با قیمت مصوب عرضه می شود و هر کس می تواند مطابق با سلیقه خود آن را انتخاب کند بهتر است بدانید عوامل مختلفی روی قیمت اتو بخار ژاپنی دخالت دارند که از مهم ترین آنها، کیفیت و جنس محصول است.

معمولا اتو بخارهای سرامیکی و نچسب با ابعاد بزرگ تر قیمت بیشتری نسبت به ارقام معمولی دارند در ضمن قیمت این کالا بستگی به توان و قدرت موتور اتو متغیر است که هر چه قدرت آن بیشتر باشد در نتیجه قیمت اتو نیز افزایش می یابد.

از تاثیر نوسانات بازار نباید غافل شد چرا که اخیرا با افزایش نرخ ارز و دلار قیمت تمامی محصولات به خصوص لوازم برقی بسیار افزایش یافته و قیمت اتو بخار نیز از این قاعده مستثنی نیست ناگفته نماند خرید این محصول در حجمهای بالا و مستقیما از مراکز معتبر مسلما برای شما به صرفه تر است و تاثیر شدیدی در کاهش قیمتها دارد.

Loading

5/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه