آموزش کسب و کار تنها با هزینه اندک

آموزش کسب و کار تنها با هزینه اندک

برخی از افراد تاجری در ایران و کشورهای دنیا هستند که تنها با روش اینترنتی به بیزینسی را برای خود دارند به گونه که برخی تاجران در حوزه خوراک دام توانسته اند سود و درآمد بسیار بالایی را داشته باشند.

دان مرغ

اما تنها گونه هایی که از این حرکت تولید دان مرغ سود می برند اردکهای دورگه می باشند که ترجیح می دهند در منطقه خود بمانند و اساسا آنجا را تصاحب و مال خود نمایند و از طرف دیگر اردکهای بومی اگر تشنه یا گرسنه باشند به سادگی پرواز می نمایند و بهترین راه برای کمک به همه اردکهای دورگه این است که به آنها اجازه دهید غذا و آب خود را پیدا نمایند.

همینطور می توان گفت گوشت این نوع از اردکها بسیار لذیذ و خوشمزه می باشند و بسیار کم چرب و درنواحی شمال ایران بسیار فراوان می باشد و پرورش این نوع از اردکها به نسبت انواع دیگر هموع خود بسیار راحت و آسان می باشد و براحتی قابل پرورش می باشد.

از این رو می توان اذعان نمود که با تولید انواع دان اردک دورگه و دان مرغ همدان می توان غذای انواع طیور خود را تامین نمود همچنین این نوع از طیور و اردکها نیاز بسیاری فضا و محیط بسیار زیادی ندارند و ترجیحا بر رویب زمنیهای بسیار خشک قدم می زنند.

آموزش کسب و کار تنها با هزینه اندک

خوراک دام

پرورش و تولید این نوع از اردکها در نواحی شمال و جنوب کشور بسیار فراوان می باشد می توان گفت این نوع خوراک دام از اردکهای دورگه به دلیل آرامی و بدون سروصدا بودن به نسبت دیگر انواع اردکها می باشد و با ومقداری غذا و به دلیل آمار مرگ و میر بسیار پایین این نوع از اردکها را بسیار محبوب و پرفروش نموده و اکثرا پرورش دهندگان این نوع از اردک را برای پروش به دلیل راحتی انتخاب می نمایند.

وقتی صحبت از پرورش اردک می شود، برخی از افراد فرآیند تکثیر انواع اردک و طیور نگرانند چراکه شاید قیمت تهیه انواع غذاها و همچنین نوسانات نرخ ارزی تاثیر منفی بر اقتصاد داشته باشد.

اردکهای اهلی عمدتا برای تخم مرغ و گوشت استفاده شده و برخی نیز برای نمایش و نگهداری می شوند که در حالی که انواع مختلفی از اردک اهلی وجود دارد، تقریبا همه آنها از نژاد اردک سرچشمه گرفته اند.

آموزش کسب و کار تنها با هزینه اندک

دان اردک

اگه به دنبال یک چرخه اقتصادی بسیار خوب و یا یک شغل با درآمد بالا می باشید، توصیه می شود با استفاده از مکان و یک فضای بسیار مناسب و تهیه انواع دان اردک ادوات نگهداری و همچنین خوراک دام و طیور و نصب انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی می توانید به راحتی یک سوله نگهداری و یا پرورش انواع طیور برای خود ساخته و مشغول به کسب درآمد شوید و به راحتی محصولات تولیدی خود را در بازار و یا به فروشندگان عرضه نمایید و درامد زایی نمایید.

همینطور این نژاد اردک عمدتا برای اهداف زینتی استفاده می شود و نژاد اصلی آن به برزیلی نیز نامیده می شود، دارای پرهای براق و سبز تیره و منقاری سیاه است و وزن آن معمولا کمتر از 1 کیلوگرم است و توسط پرورش دهندگان برای نمایشگاه یا تزئینات در حوضها و حیاطها استفاده می‌شود.

آموزش کسب و کار تنها با هزینه اندک


Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه