بدون سرمایه اولیه در حوزه کشمش به درآمد رسیدم

بسیاری از افراد به دلیل اینکه سرمایه اولیه ای ندارند از فقر رنج می برند اما باید بگویم من هم بدون سرمایه اولیه شروع به تولید و عرضه انواع کشمش در بازار نمودم و توانستم با برند سازی و تبلیغات محصولاتم به درآمد بالا و ثروت برسم و در ادامه برخی از محصولات پرفروش خود را به شما معرفی خواهم کرد.

کشمش سبز تیزابی

کشمش میوه ی رسیده و خشک شده ی انگور می باشد که دارای انواع مختلفی است قیمت کشمش سبز تیزابی معمولا با توجه به نوع آن مشخص می‌ شود زیرا کشمش تیزابی دارای دو نوع دانه دار و بی دانه است همچنین کشمش تیزابی از رنگهای مختلفی نیز برخوردار است که معروف ترین رنگهای آن رنگ سبز و زرد است.

کشمش تیزابی دارای خواص بسیار زیادی می باشد از جمله فیبر بسیار بالایی که دارد برای ریزش مو، درمان سرطان روده و پستان، کلسترول خون و غیره مفید می باشد در زمانهای قدیم و سالهای گذشته انگور را در زیرزمین خانه ها بر روی رخت آویز یا بندی آویزان می‌ کردند تا تبدیل به کشمش شود این یک روش سنتی و قدیمی بود که ارزش غذایی کشمش در این روش حفظ می شد و رطوبت موجود در انگور را به بیست درصد می رساند.

بدون سرمایه اولیه در حوزه کشمش به درآمد رسیدم

کشمش سبز پلویی

انگورهای دانه دار یا بدون دانه که توسط نور طبیعی همچون خورشید یا نور مصنوعی خشک می شوند و بیش از نود درصد رطوبت آن کم می شود، کشمش سبز پلویی می گویند که به صورت ارزان و با بهترین قیمت، این محصول درجه یک عرضه می شود. کشکش سبز از ارزش غذایی بیشماری برخوردار است که از مهم ترین آن می توان به رفع کم خونی، پیشگیری از سرطان، رفع یبوست، سلامتی و شادابی پوست و مو، خارج و رفع سموم بدن، درمان بی خوابی، کنترل فشارخون، تناسب اندام و رفع عوارض های بعد از آلرژی و حساسیت و غیره اشاره کرد.

کشمش های خشک شده با رنگ های مختلف سبز، طلایی، قهوه ای و سیاه در بازارهای داخلی موجود می باشد که با خاصیت های بی شمار و طعم فوق العاده، این محصول را می توان همراه باغذا مانند تزئین کیک، سالاد، دسر و غیره صرف کرد. معیارهایی همچون اندازه، کیفیت، رنگ، نحوه بسته بندی بر قیمت گذاری کشمش سبز موثر است و تولیدکنندگان به دلیل بالا بودن سرانه مصرف، این محصول را با وزن و حجم مختلف در بازارهای داخلی و خارجی ارائه کرده اند.

بدون سرمایه اولیه در حوزه کشمش به درآمد رسیدم

کشمش تیزابی طلایی

شما می توانید لیست قیمت کشمش تیزابی طلایی با نرخ امروز را در بسیاری از سایت ها مشاهده کنید. کشمش زرد طلایی به دلیل کیفیت بالایی که دارد از جایگاه بسیار مهمی در صادرات برخوردار است این کشمش همانند کشمش تیزابی تهیه می شود. کشمش زرد طلایی دو نوع دارد که یکی گرد است که باکیفیت ترین آن در شهر های مراغه و و ملایر تولید می شود و به کشمش پلویی نیز معروف است و دیگری کشیده و قلمی بوده که بیشتر این نوع کشمش در کاشمر تولید می شود.

کشمش های متفاوتی در کشور تولید می شود که نوع کشمش زرد طلایی یکی از محبوب ترین نوع آن است. کشمش در دسته خشکبار ها قرار دارد و از انگور تولید می شود. یکی از دلایلی که باعث محبوب شدن کشمش زرد طلایی شده داشتن خواص بی نظیر آن است.

بدون سرمایه اولیه در حوزه کشمش به درآمد رسیدم

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه