با کنترل ذهن در دریایی از ثروت غوطه ور شوید

اگر می‌ خواهید یک ذهن میلیاردر داشته باشید، باید کاملا ذهنتان را کنترل کنید. اگر ذهنتان را با مثبت‌ اندیشی تغذیه کنید، علف‌ های هرز موفق به نفوذ در ذهن شما نخواهند شد. در حالی که بیشتر آدم‌ ها در اینترنت با اطلاعات متفرقه و موضوعاتی که برای مدتی کوتاه حواس آنها را پرت می‌ کنند، مخالف هستند، شما باید دائما به دنبال راه‌ های جدیدی باشید برای این‌ که ذهنتان را سرگرم کنید و به آن آموزش و الهام بدهید. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

زردآلو تهران

ویتامینهای موجود در میوه ها مخصوصا زردآلو تهران علاوه بر این ویتامینها حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان نیز می باشد.

طبق مطالعات، میوه های بالغ حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به میوه های کاملا رسیده هستند به همین دلیل است که از محبوبیت بالایی برخوردار است که فروش و صادرات آن آسان می شود.

همچنین قیسی مشتقاتی نیز دارد که می توان از آن در صنعت چای که بسیار خوش طعم است استفاده کرد.

از این محصول می توان ترشک زردآلو لواشک و شربت و حتی مربا زردآلو نیز به دست آورد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T163209.903.jpg

زردآلو قرمز

از میوه های بسیار خوشمزه و آبدار فصل تابستان، زردآلو قرمز است و از آن فرآورده های زیادی مثل مربا، کمپوت، آبمیوه و قیسی به عمل می آید.

از نظر خواص قیسی یا همان برگه زردآلو مهمترین آنها می باشد و دارای خواص بی شماری است که می‌ خواهیم به برخی از آنها در این مطلب اشاره کنیم.

قیسی برای درمان کم خونی بسیار خوب است و با مصرف روزانه چند عدد قیسی به صورت ساده یا به صورت مربا باعث بر طرف شدن کم خونی می شود.

همچنین قیسی برای بهبود عملکرد کبد و تصفیه و سم زدایی خون مفید است.

به خاطر داشتن مواد مغذی خوردن چند عدد در روز مواد لازم را به بدن می ‌رساند و به کاهش اشتها و در نتیجه  کم کردن وزن کمک می‌ کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T164107.323.jpg

زردالو عمده

یکی از خوش طعم ترین میوه ها زردالو عمده شیرین و لذیذ صادراتی است که تقریباً در همه نقاط ایران یافت و به فروش می رسد هسته زردآلو خشک که ممکن است حاوی هسته باشد یا نباشد.

در برخی مکانها به نام هسته زردآلو نیز شناخته می شود که این میوه خوش طعم سوغات آذربایجان شرقی و تبریز و شاهرود نیز می باشد.

قیسی زردآلو در کشورهای همسایه و اروپایی از محبوبیت بالایی برخوردار است که ایران این محصول پرطرفدار را به این کشورها صادر می کند.

شهرها و مناطق آذربایجان اکثریت زردآلو خشک با کیفیت بالا را تولید می کنند که یکی از معروف ترین دسرهای تبریز مربای آفتابی قیسی است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-24T162732.345.jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه