انعطاف پذیری از من ثروتسازی تمام عیار ساخت

برای موفقیت، نیاز است تا به خود-کارآمدی برسید؛ نیاز است به کشمکش ها بر بخورید و انعطاف پذیر شوید تا بتوانبد از پس تمامی موانع و بی عدالتی های زندگی، بر آیید. من در جریان تجارت با این قدمهای کوچک و تاثیرگذار آشنا شدم و زندگیم را متحول کردم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

فرش ماشینی خطیبی تبریز

فرش ماشینی خطیبی تبریز یکی از زیباترین طرح های قالی است که افراد زیادی دوست دارند آن را در سایز 6 متری در خانه خود داشته باشند.

تبریز یکی از شهرهای بزرگ کشور است که از قدیم تا به امروز در زمینه فرش سرآمد شهرهای دیگر کشور بوده است.

فرش ماشینی خطیبی یکی از طرح های جذاب و زیبا فرش بافته شده در کارخانه های تولیدی تبریز می باشد که فروش خوبی در بازار دارد.

انواع و اقسام فرش های ماشینی و طبیعی موجود در کارخانه تبریز روانه بازارهای تجارت جهانی می شود.

هریس یکی از شهرستان های تبریز می باشد که انتخاب فرش هریس از روی آن منطقه گرفته شده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-06T134446.902.jpg

فرش 9 متری خاطره

فرش 9 متری خاطره کاشان یکی از انواع فرش های کاشان است که ظرافت و زیبایی خاصی در آن استفاده شده و در طول تاریخ محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

از سال های دور تا به امروز کاشان به عنوان مهد فرش ایران شناخته شده است در ازای پارچه های گران بها و به عنوان مالک تولید کننده پارچه های مخمل و اطلس مطرح می شود.

برای اولین بار فرش خاطره در سال 1384 در کاشان تاسیس شد دلیل محبوبیت فرش 9 متری خاطره کاشان ظرافت به کار برده شده در طراحی و نقش و نگار های آن است.

از انواع فرش های کاشان در دوران صفویه نیز وجود داشته که امروزه در موزه های بزرگ نگه داری می شوند.

 همچنین با توجه به تاریخچه فرش های کاشان گفته شده است که در طول تاریخ توجه بسیاری از افراد مشهور در جهان را به خود جلب کرده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-06T134253.083.jpg

فرش پشمی سفید

یکی از پرفروش ترین فرشها موجود در بازار، فرش پشمی سفید می باشد که کارخانجات معتبری در شهر کاشان، قم و اردکان وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند. یکی از پرکاربردترین الیافی که تولیدکنندگان فرش از آن استفاده می کنند، پشم است که معمولا از پشم گوسفندان استفاده می کنند، این فرش برای افراد آلرژیک و حساسیت ایجاد نمی کند چرا که از طبیعی بوده و برای سلامتی انسان ضرر نخواهد داشت.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (51).jpg

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه