حقایقی که سبب شد من در زمینه پوشاک به ثروت برسم

اگر تند و تب‌دار به سمت رسیدن به یک هدف حرکت کنید، سریعا خسته خواهید شد و اشتیاق‌تان فروکش خواهد کرد اما اگر صبر داشته باشید و با حوصله، یک مسیر را پیوسته بپیمایید، در طول مسیر، دانش، تجربه و ویژگی‌های مثبت متعددی به دست خواهید آورد. من با صبر و حوصله در زمینه پر سود پوشاک، به طور مستمر و پایدار فعالیت کردم و اکنون به درآمدی که مد نظر داشتم رسیدم.

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

در مراسم شادی بهتر است مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه را انتخاب کنید که روشن باشد و از جزئیات و زرق و برق فراوان برخوردار باشد و در مراسم یاد بود رفتگان از لباسی استفاده کنید که تیره بوده و از کمترین جزئیات برخوردار باشد.

البته انتخاب نوع پارچه بیشتر از آنکه یک انتخاب شخصی باشد یک انتخاب حرفه ای می باشد و جهت انتخاب نوع پارچه باید از یک فرد حرفه ای و کارشناس استفاده نمایید و در این زمینه بهتر است که از فروشندگان استفاده نکرده و راهنمایی نخواهید.

.

حقایقی که سبب شد من در زمینه پوشاک به ثروت برسم

مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای

استفاده از مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای برای تمام سنین مناسب می باشد و می توان با این لباس نمونه های مختلف از پیراهن و ماکسی و یا انواع دامن را دوخت، اما برای دوخت لباسی که با این نوع پارچه آماده می شود باید از آستر مناسب استفاده نمود، پارچه حریر شیشه ای بسیار سبک است پس تقریبا می توان از هر نوع آستر برای لباس استفاده کرد.

تمام بانوان با سلیقه می توانند قسمت آستین و سینه و بخشی از پشت لباس را بدون آستر طراحی نمایند تا لباس شب جلوه ای بیشتر پیدا کند.

بنابر این زمانی که از انواع فرم‌ پارچه حریر شیشه ای استفاده می کنید دست شما هم برای انتخاب و خرید و هم برای دوخت انواع مدل کاملا باز می باشد.

.

حقایقی که سبب شد من در زمینه پوشاک به ثروت برسم

مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی

امروزه؛ با بهبود شرایط اقتصادی و پیشرفت صنعت مد از مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی و پارچه طرح د ار برای دوخت انواع البسه استفاده می شود. نوع بافت این پارچه مناسب شلوار اداری و مجلسی نیز می باشد. بسیاری از مادران برای جشن های مناسبتی خود از این پارچه برای دوخت لباس مدل ست با فرزند دلبند خود استفاده می کنند؛ زیرا از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار است. لازم به ذکر است، که این پارچه بر اساس طرح دار بودن یا ساده بودن و جنس آن قیمت گذاری می شوند.

.

حقایقی که سبب شد من در زمینه پوشاک به ثروت برسم

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه