ترازوی جهیزیه ام شکست و همسرم پیشنهاد میلیاردی دریافت کرد

ترازوی جهیزیه ام شکست و همسرم پیشنهاد میلیاردی دریافت کرد

حین اسباب کشی ترازوی جهیزیه ام شکست و همسرم مجبور شد بعد از ساعت کاری برای تعمیر آن به چند جایی سر بزند. آدم مستعد و تلاش گری بود و این را در برخورد اول می شد فهمید. یکی از مغازه های فروش و تعمیر لوازم به آن پیشنهاد عرضه انواع ترازو داده بود و حالا او درآمد میلیاردی از این راه دارد.

ترازو دیجیتال

امروزه در اکثر صنایع از ترازو دیجیتال استفاده می شود که این وسیله برای به دست آوردن وزن اجسام مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آنها را به صورت دست دوم نیز خریداری کرد ترازوهای دیجیتال فروشگاهی نوعی از ترازوهایی هستند که در فروشگاه ها برای اندازه گیری وزن کالا استفاده می شود.

ترازوی دیجیتال فروشگاهی این قابلیت را دارد که قیمت محصولات را ذخیره کند و کاربر بدون نیاز به وارد کردن دوباره جزئیات به آنها دسترسی داشته باشد که باعث می شود سرعت پردازش معامله افزایش پیدا کند و نیاز به ذخیره اطلاعات قیمت محصول در حافظه خود را از بین می برد. برخی از ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی ضد آب می باشند که برای استفاده در محیطهای مرطوب و برای اندازه گیری وزن محصولات مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد.

ترازوی جهیزیه ام شکست و همسرم پیشنهاد میلیاردی دریافت کرد

باسکول دیجیتال

برای وزن کردن اجسام در فروشگاه ها از ترازو هایی استفاده می شود که به آن ها باسکول های فروشگاهی گفته می شود این نوع از باسکول ها مدل بزرگ شده ی باسکول دیجیتال می باشند که توانایی اندازه گیری وزن اجسام سنگین را دارند. باسکول های فروشگاهی در ظرفیت ها مختلفی تولید شده و روانه ی بازار های هدف می شوند ظرفیت این نوع از باسکول ها برحسب نوع فعالیت مخاطبان تعیین می شود بدنه این نوع از باسکول ها از جنس استیل استنس می باشد به همین خاطر از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

امروزه نوعی از ترازو ها طراحی شده اند که برای اندازه گیری وسایل نقلیه اعم از کمر شکن ها و تریلی ها به فروش می رسند این نوع از ترازوها یکی از انواع سیستم دیجیتال می باشند که به آن ها باسکول های جاده ای می گویند.

ترازوی جهیزیه ام شکست و همسرم پیشنهاد میلیاردی دریافت کرد

باسکول آویز

به طور معمول در کارخانجات صنعتی از نوعی باسکول های دیجیتال استفاده می شود به این نوع از باسکول ها که فاقد کفه ی توزین می باشند باسکول آویز می گویند که با استفاده بهترین مواد اولیه تولید شده و روانه ی بازار های داخلی و خارجی می شوند.

یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت باسکول آویز دخیل است، ظرفیت دستگاه مربوطه می باشد. یعنی هر چقدر که ظرفیت این دستگاه ها افزایشی شود، طبیعتا در سناریوی تولید آن هزینه بیشتری صرف شده و با قیمت بالاتری باید آنها را خرید. امروزه باسکول قلابدار بیش از سایر باسکول های حال حاضر بازار مورد استقبال قرار می‌ گیرد.

ترازوی جهیزیه ام شکست و همسرم پیشنهاد میلیاردی دریافت کرد

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه