با این چراغ سبز به سمت ثروت شتافتم

گوش دادن را آموختم. اغلب ما دوست داریم حرف بزنیم و کمتر علاقه به گوش دادن داریم در حالی که بهتر است بیشتر شنونده باشیم. چرا که مثلی هست که می گوید کسی که حرف می زند می کارد و آنکه گوش می دهد درو می کند. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

شیلنگ هیدرولیک ام وی ام x33

به طور ساده شیلنگ هیدرولیک ام وی ام x33 به شیلنگ هایی منعطف گفته می شود که برای انتقال مایعات در سیستم هیدرولیک خودرو ها استفاده می شود.

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین سیستم هایی که در ماشین های امروزی از آنها استفاده می شود سیستم هیدرولیک می باشد که از اجزازی مختلفی تشکیل شده است.

شیلنگ هیدرولیک ام وی ام 315 یا تمامی ماشین های دیگر شیلنگ هایی انعطاف پذیر هستند که در طراحی و تولید آنها از مواد خاصی استفاده می شود که باعث می شود ماندگاری بالایی داشته باشند.

تمامی شیلنگ های هیدرولیکی که در بازار وجود دارند بسته به مدل ماشین و سال تولید آن می توانند متفاوت باشند بنابراین بهتر است در مورد انواع شیلنگ های هیدرولیک اطلاعات کافی داشته باشیم.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (62).jpg

شیلنگ هیدرولیک ام وی ام 110

به طور کلی باید گفت که طراحی شیلنگ هیدرولیک ام وی ام 110 یا دیگر شیلنگ های خودرو های دیگر به شکلی انجام شده است که در مقابل فشار موادی که درون آنها جریان دارد مقاومت خوبی داشته باشد.

اکثر این شیلنگ ها از پلاستیک های سخت و سنگین تولید می شوند و از مشخصات اصلی آنها پلاستیکی بودن شیلنگ و دارا بودن بست های فلزی در قسمت های ابتدایی و انتهایی آنها می باشد.

شیلنگ هیدرولیک از مقاومت خوبی برخودار است اما در برخی موارد عواملی مانند سردی هوا یا ضربه و غیره می تواند باعث فرسودگی و پاره شدن این شیلنگها بشود.

مشخصات و اندازه و قطر شیلنگ اتومبیل های مختلف می تواند تفاوتهایی باهم داشته باشد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (56).jpg

شیلنگ هیدرولیک فشار قوی پژو 405

شیلنگ هیدرولیک فشار قوی پژو 405 با توجه به عوامل مختلفی قیمت های بسیار متنوعی دارد و قیمت آن در مدت زمان طولانی مقدار ثابتی نیست.

با توجه به افزایش روز افزون قیمت مواد اولیه ای که این شیلنگ از آن ساخته می شود قیمت این محصول نیز روند صعودی دارد.

قیمت شیلنگ هیدرولیک فشار قوی مناسب برای خودرو پژو 405 متغیر می باشد. امروزه در ایران کارخانجات زیادی در حال تولید شیلنگ هیدرولیک با کیفیت بسیار بالا می باشند.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5).jpg

.

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه