از موزاییک برا خودم نردبان ثروت ساختم

یاد بگیرید که چگونه پول را وادار کنید که برایت کار کند به جای آن که شما برای آن کار کنید. وقتی وارد کسب و کار موزاییک شدم، نمیدانستم به ثروت میرسم و روزی میرسد که میتوانم ادعا کنم که یک فرد ثروتمند هستم. اما من در این حوزه نه تنها موفق شدم و کارم را گسترش دادم، بلکه در این راه به ثروت رسیدم.

موزاییک پلیمری چرمی

از شناختن مشخصات موزاییک پلیمری چرمی به آسانی می توانیم با کاربرد و فواید این موزاییک آشنا شویم.

موزاییک های چرمی در یک متر مربع حدود 48 کیلوگرم وزن دارند.

یکی دیگر از فواید موزاییک چرمی داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و دیگر آسیب های احتمالی می باشد.

موزاییک های چرمی در برابر نفوذ آب بسیار قدرتمندانه عمل می کنند و آب را به راحتی جذب نمی کنند بنابراین استفاده از این کفپوش در زمستان بسیار مناسب است.

تابیدن نور خورشید به صورت مستقیم مخصوصا در فصل تابستان باعث از بین رفتن رنگ موزاییک ها می شود که موزاییک چرمی به دلیل کیفیت طیف رنگ خود هرگز در برابر تابش خورشید رنگ خود را از دست نمی دهد.

موزاییک های چرمی قابلیت این را دارند که خود را بشویند بنابراین به دلیل این قابلیت هرگز در بافت داخلی این کفپوش تیرگی به وجود نخواهد آمد.

از موزاییک برا خودم نردبان ثروت ساختم

موزاییک صنعتی

برای خرید موزاییک صنعتی ابتدا باید به کاربری فضای مورد نظر برای نصب این موزاییک ها توجه نمائید.

همواره خرید انواع موزاییک صنعتی با توجه به کاربرد آنها و مقاومت و دوام بالایی که دارند، به صرفه است و این موزاییک ها نسبت به سایر موزاییک ها به ویژه موزاییکهای ساختمانی و تزئینی بسیار ارزان تر هستند.

تنها نکته مهم هنگام خرید موزاییک صنعتی توجه به ضخامت بتن مورد استفاده در ساخت این نوع موزاییک است که این نکته علاوه بر کیفیت محصول، به ویژه در خریدهای عمده نقش به سزایی در وزن سفارش شما دارد.

از موزاییک برا خودم نردبان ثروت ساختم

موزاییک فشرده

افراد برای نمای کف پوش ساختمانی خود از موزاییک فشرده استفاده می کنند که مشخصات قابل توجهی اعم از طول عمر بالا و ضدسایش بودن است.

چرا که در برابر چرخهای اتومبیل و تردد افراد مقاومت منحصر به فردی دارد و به راحتی شکسته نمی شود و قابل شستشو با آب و صابون می باشد.

همچنین با چسب بتن به راحتی می شود تک تک آن را روی سطح صاف متصل کرد تا به هیچ وجه بر اثر ضربه لق نزند.

و این محصول در مقابل تابش مستقیم نور خورشید یا دمای بسیار پایین در فصل زمستان تغییر حالت نمی دهد زیرا بافت محکمی دارد.

و می توان طراحی آن را با سرامیک دیوار حیاط خانه ست کرد تا ظاهری زیبا و منظم تر هنگام وارد شدن به داخل ساختمان در چشمان نمایان می کند.

از موزاییک برا خودم نردبان ثروت ساختم

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه