با این پارچه ها ارزشمندترین کسب و کار را داشته باشید

با این پارچه ها ارزشمندترین کسب و کار را داشته باشید

اگر به دنبال یک گزینه مناسب برای کسب و کار هستید، می توانید با پارچه کسب و کارتان را شروع کنید، زیرا پارچه در حجم و اندازه های مختلفی وجود دارد و موارد مصرف بالایی دارد، بنابراین پارچه می تواند یک کسب و کار ارزشمند و سودآور باشد. در ادامه چند نوع پارچه را معرفی می کنیم.

پارچه دورس

ظاهر بیرونی پارچه های دورس همانند دیگر پارچه های گردباف است. این پارچه ها ضخامت بیشتری نسبت به دیگر پارچه های گردباف پودی دارند. در ادامه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه دورس می پردازیم. پارچه دورس در بخش داخلی این پارچه ها کرکی شکل هستند . این حالت کرکی شکل دقیقا همام چیزی است که پارچه های دورس را از انواع پارچه های فرنچ تری که دارای یک سری حلقه در بخش داخلی می باشد، مثتثنی می کند. با خار زدن در راستای خواب پارچه و برش زدن، ساختار پرزی شکل در پارچه های دورس ایجاد می شود. این فرایند معمولا توسط سیم های خار زنی و یا سندبلاست بر روی پارچه اعمال می شود. این نوع پارچه ها معمولا از پنبه، پلی استر، ترکیب این دو و به همراه مقدار کمی لاکرا برای انعطاف پذیری و همینطور بازگشت پذیری پارچه تولید می شوند.

با این پارچه ها ارزشمندترین کسب و کار را داشته باشید

پارچه فاستونی

پارچه فاستونی ظریف‌ت اما محکم‌ است، بنابراین بهتر می‌تواند شما را در برابر باد و باران محافظت کند. به همین دلیل قیمت پارچه فاستونی به نسبت دیگر پارچه ها کمی گران تر است، مثلا پارچه پشمی کرکی است و منافذ آن زیاد است، به‌همین‌دلیل هوا را در خود نگه می‌دارد و به‌نوعی عایق تبدیل می‌شود که شما را در برابر سرما حفظ می‌کند. تفاوت بعدی در دوام آنهاست. پارچه فاستونی بسیار مقاوم‌تر و بادوام‌تر از پارچه پشمی است. همچنین، فاستونی تا مدت‌های طولانی شکل طبیعی‌اش را حفظ می‌کند. به‌همین‌دلیل است که پارچه کت‌وشلوار را از فاستونی درست می‌کنند، زیرا چروک نمی‌شود، جای آرنج یا زانو روی آن نمی‌ماند و خط اتوی آن از بین نمی‌رود.

با این پارچه ها ارزشمندترین کسب و کار را داشته باشید

پارچه برزنتی

از دیرباز نیاز به پارچه هایی که مستحکم تر از پارچه های الیاف طبیعی باشند و به طور کامل در برابر آب و آفتاب مقاوم باشند احساس می شد. تا زمانی که با پیشرفت صنایع پتروشیمی پارچه های الیاف طبیعی و پنبه ای با مواد پلیمری مانند پلی استر ترکیب شدند و نام آن ها برزنت گذاشته شد. در این مطلب به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه برزنتی می پردازیم. با ورود مواد صنعتی جدید به صنعت پارچه بافی، در زمان تولید پارچه های برزنت، مواد مختلفی به آن ها اضافه شد. هر کدام از این الیاف و مواد پلیمری خاصیت های متفاوتی را به این پارچه ها داد. پارچه های برزنت عموما دارای خاصیت مقاوم در برابر آب هستند. از ویژگی های دیگر آن ها می توان به ضد حرارت، ضد حریق، ضد آفتاب و مقاوم در برابر وزش باد، وزن زیاد و اجسام تیز اشاره کرد.

با این پارچه ها ارزشمندترین کسب و کار را داشته باشید

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه