کوهی از ثروت را با گونی به دوش بکشید!

ویژگی تغییر دهنده زندگی که موفقیت شما را در زندگی تعیین می کند. حقیقت این است که همه افراد پتانسیل یکسانی برای دستیابی به نتایج شگفت انگیز در زندگی خود دارند. باید درک کنیم که اولین قدم برای رسیدن به آن، تبدیل شدن به فردی است که می خواهیم باشیم. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه انواع گونی بیشتر آشنا شوید.

گونی پلاستیکی ضایعاتی

لازم است بدانید گونی پلاستیکی ضایعاتی استفاده های مختلفی در صنعت به خصوص در تولید لوازم پلاستیکی دارد که خرید و فروش آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

منظور از گونی پلاستیکی دست دوم نخاله هایی است که پس از استفاده از آن به دلیل پاره شدگی دیگر قابل استفاده نیستند و برای حفظ محیط زیست باید بازیافت شوند.

در ایران کارخانجاتی هستند که این نخاله ها را جمع آوری و از آن در صنعت تولید پلاستیک استفاده می کنند.

این امر سبب کاهش هزینه ها شده و می تواند به عنوان کالایی برای صادرات به کشورهای همسایه در نظر گرفته شود و ارز آوری خوبی را برای کشور داشته باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T174835.172.jpg

گونی پلاستیکی نما

لازم به ذکر است گونی پلاستیکی نما از دسته کیسه های پرکاربردی هستند که برای مصارف زیادی به کار برده شده و از انواع متریالها ساخته می شوند.

یکی از انواع متریالهایی که در ساخت و بافت گونی به کار برده می شود، پلاستیک است که بسیار مقاومت بالایی دارد.

این دسته از گونیها برای حمل و نقل انواع مواد غذایی اعم از سیب زمینی، پیاز، صیفی جات و اقلام خشکبار و غیره به کار برده می شوند و بسیار پرکاربرد هستند.

شما می توانید از فروشگاه های آنلاین با خیال آسوده بهترین نوع گونی پلاستیکی را تهیه و خریداری کنید.

برای آنکه بتوانید به خرید گونی پلاستیکی نما بپردازید، می توانید به صورت مستقیم با فروشگاه های آنلاین در تماس باشید و این محصول را با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T174554.828.jpg

گونی پلاستیکی رولی

امروزه برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی و صنعتی از گونی پلاستیکی رولی استفاده می کنند که این محصول به صورت رول با قیمتهای مختلفی به فروش می رسد و مزایای زیادی دارد.

در ابتدا از گونیهای پلاستیکی برای جمع آوری زباله در خیابانهای پاریس استفاده می کردند ولی با گذشت زمان در تولید این محصول تغییراتی به وجود آمد و کاربرد آن را گسترش داد.

گونی پلاستیکی به عنوان یک ظرف می باشد و از یک لایه نازک، انعطاف پذیر و پارچه غیر بافته و پلاستیکی تولید شده است.

برای حمل و نقل بسیاری از کالاها از جمله مواد غذایی، پودر، مواد شیمیایی، یخ، مجله، زباله و غیره مناسب است.

گونیهای پلاستیکی به روشهای مختلفی تولید می شوند که برخی از آنها با چسب و برخی دیگر بخیه زده می شوند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T175106.017.jpg

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه