کنترل هزینه های زندگی من را به ثروت رساند

کنترل هزینه های زندگی من را به ثروت رساند

راز موفق شدن داشتن درآمد بیشتر، هزینه‌ی کمتر و سرمایه‌گذاری هوشمند آن است. حال به شما می‌گوییم که به‌منظور به دست آوردن بودجه‌ای هرچند مختصر چگونه هزینه‌هایتان را باید کاهش دهید.این امر به من کمک کرد تا درآمد بسیار بالایی که از تجارت به دست آوردم را سرمایه گذاری کنم و اکنون صاحب ثروت بسیار زیادی هستم.

سرکه سیب اصل

برای تولید سرکه سیب اصل و انواع دیگر سرکه مانند سرکه سیب کارخانه ای ابتدا سیب ها را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم سیب ها کاملا خشک شوند، در ادامه سیب ها را به ۴ قسمت تقسیم می کنیم.

سپس هسته و ساقه آن را جدا می کنیم، در مرحله بعد هر قسمت از سیب را نصف می کنیم، در ادامه یک ظرف شیشه ای مناسب انتخاب می کنیم، سپس درون آن را با دستمال خشک کرده و استریل می کنیم.

در ادامه درون ظرف را برای تخمیر سرکه، شکر را می ریزیم و در این مرحله، سیب ها را درون ظرف روی شکر قرار می دهیم.

در ادامه آب جوشیده شده را تا مقداری که روی سیب ها را بگیرد اضافه می کنیم؛ توجه داشته باشید که ظرف کاملا پر نشود.

کنترل هزینه های زندگی من را به ثروت رساند

سرکه سیب تخمیری

در صنعت فرآوری، سیب اغلب برای تولید سس و آب میوه استفاده می شود، اما می توان آن را به محصولات دیگری مانند سرکه سیب تخمیری نیز تبدیل کرد که محصولی پرخاصیت است.

ما مراحل تولید سرکه سیب و تهیه آن در صنعت فراوری از طریق تخمیر در اینجا بیان می کنیم، اگر از میوه های تازه، معطر و کاملا رسیده استفاده کنید، خوش طعم ترین سرکه را تولید خواهید کرد، تخمیر اساس فرآوری سرکه است.

در طی تخمیر الکلی، مخمرها از شکر موجود در آب سیب برای تولید اتانول استفاده می کنند، فرآیندی بی هوازی که منجر به سرکه سیب می شود.

تولید سرکه سیب خانگی شامل یک مرحله تخمیر هوازی اضافی است که در آن باکتری های اسید استیک اتانول موجود در سیب را به اسید استیک تبدیل می کنند، ویژگی های حسی سیب و سرکه بسته به فرآیندهای تخمیر میکرو ارگانیسم ها و تکنیک های فرآوری انتخاب شده است.

کنترل هزینه های زندگی من را به ثروت رساند

سرکه خرمالو

برای پیشگیری بعضی از بیماریهای خاص و متفاوت می توانید از سرکه خرمالو استفاده کنید، که باعث بهبود و جلوگیری بسیاری از بیماریها می شود در اینجا به خواص سرکه خرمالو برای سلامتی بدن اشاره خواهیم کرد.

سرکه خرمالو از آسیب رساندن به کبد و روده جلوگیری می کند: سرکه خرمالو دارای سم زدایی قوی برای کبد است، به همین دلیل برای مصرف کنندگان زیاد الکل در کشور کره توصیه می شود که به طور مرتب از سرکه خرمالو استفاده کنند.

مطالعه ای که در سال 2008 توسط دو دانشمند کره ای برای دپارتمان علوم غذایی و تغذیه انسانی دانشگاه ملی چونبوک انجام شد، به این نتیجه رسید که سرکه خرمالو از آسیبهای کبدی ناشی از مصرف زیاد الکل جلوگیری می کند.

کنترل هزینه های زندگی من را به ثروت رساند

.

Loading

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه