کلید طلایی موفقیت همین یک فرمول است

کاری که بیشترین ترس را از انجامش داریم همان کاری است که بیشتر از همه نیاز داریم انجامش دهیم! من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

لوستر سقفی آشپزخانه

در زمان خرید لوستر سقفی آشپزخانه باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید که به عنوان اولین نکته می بایست به نوع این محصول اشاره نمود که باید آن را متناسب با فضای مورد نظر انتخاب کنید.

نکته مهم دیگری که قبل از خریداری این لوستر ها مورد توجه افراد قرار می گیرد دقت به مدل و رنگ این وسیله می باشد و افراد تلاش می‌ کنند که آن ها را متناسب با دکوراسیون فضای آشپزخانه خود تهیه کنند‌.

از آن جایی که سایز این لوستر ها با یکدیگر متفاوت است؛ بهتر است متناسب با ابعاد آشپزخانه خود سایز مناسبی را انتخاب کنید تا بیشترین میزان کارایی را برای شما به ارمغان آورد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (2).jpg

لوستر سقفی

لوستر سقفی از زیبا ترین لوستر ها است که برای ایجاد روشنایی در منزل و ادارات مختلف از آن استفاده می شود.

لوستر سقفی از تعداد زیادی لامپ های کوچک و زیبا با طرح های مختلف ساخته شده است.

لوستر های مدرن در انواع مختلف و متناسب با فضا های مختلف ساخته می شوند و تنوع زیادی دارند.

استفاده از لوستر برای روشنایی منزل تاریخچه ای طولانی دارد و به مرور زمان و با توجه به سلیقه افراد، لوستر های سقفی دچار تغییراتی شده اند و بروز تر ساخته می شوند.

لوستر ها با تعداد لامپ های زیاد و آینه کاری هایی که دارند روشنایی زیادی به منزل می بخشند.

استفاده از لوستر های بزرگ و زیبا فضایی شیک تر و رسمی تر به منزل می دهد و هنگام پذیرایی از مهمانان استفاده از لوستر ها بیشتر به چشم می آید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5).jpg

لوستر سقفی طرح گل

لوستر سقفی طرح گل از زیبا ترین و پر کاربرد ترین انواع لوستر های سقفی است که در طرح های مختلف و اندازه های مختلف کوچک و بزرگ ساخته می شود.

بسته به سایز لوستر ممکن است از چندین عدد لامپ و تعداد زیادی تجهیزات تزئینی جهت آینه کاری و درخشان تر کردن لوستر استفاده شود.

لوستر های سقفی بسته به انواع آن از اجزای مختلفی همچون تاج، زنجیر، شمع، لامپ، جا لامپی، پایه و غیره ساخته می شود.

امروزه لوستر هایی با طراحی مدرن و لاکچری وارد بازار شده اند که به جای منشور و آینه کاری های شلوغ و پر زرق و برق از طرح های مینیمال و چوب برای ساخت آن استفاده شده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (10).jpg

.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه