کالسکه بچه دست دوم مسافرتی

کالسکه بچه دست دوم مسافرتی

امروزه یکی از مهم ترین وسایل حمل و نقل کودک برای خانمها و آقایان برای اینکه از آسیب جدی به ستون فقرات آنها جلوگیری شود انواع کالسکه بچه می باشد که امروزه با تکنولوژیهای پیشرفته و انواع زیادی از آنها از جمله مسافرتی، فانتزی با پارچه های متنوع به بازار تولید و عرضه می شود و حتی تا سن ۵ سالگی می توان مورد استفاده قرار بگیرد و والدین برای اینکه کودکان در ماه های اول تولد بدنی حساس و نرمی دارند و در آغوش گرفتن ممکن است باعث اذیت و خستگی شما شود، لذا بهترین راه استفاده از این وسیله کاربردی می باشد تا شما به راحتی بتوانید به خریدهای روزانه و گردش خود برسید. کالسکه بچه دست دوم مسافرتی

شما میتوانید کالسکه عصایی، مسافرتی و تاشو را از سایت آراد برندینگ خریداری کنید، می توانید از طریق آدرس زیر وارد لینک ما شوید و در صورت مشاوره با پشتیبانی ما از طریق شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمائید.

به عنوان یک وسیله کاربردی در تمامی مراحل رشد کودک همواره برای جابجایی به کار می رفته است که در هنگام خرید آن باید در مورد چرخهای آن اطلاعات کافی در دست داشته باشیم و دارای کیفیت مرغوب و از نوع درجه یک می باشد و همچنین جنس پارچه های به کار رفته در آنها باید به حدی نرم و لطیف باشد که سبب بروز حساسیت پوستی برای کودک نشود. امروز تنها دغدغه اصلی والدین خرید مدلهای با کیفیت مرغوب باشد که دارای برند معتبر و قیمت مناسب باشد

کالسکه بچه مسافرتی

مادران و خانمهای باردار دیگر نگرانی از بابت حمل کودک ندارند و با خرید این محصول توانستند اندکی است اضطراب و دغدغه خود در طول دوران بارداری بکاهند. از نظر پهنا و عرض از کالسکه های دیگر بلندتر می باشد و همچنین دارای سبد ذخیره‌سازی بزرگی می باشد و شما می توانید وسایل دو کودک خردسال خود را از قبیل پوشک، شیر خشک و غیره را در آنها نگهداری کنید که در هنگام خرید آن در نظر داشته باشید که ابتدا با توجه به سن فرزندان و فضای مورد نظری  که می خواهید آن را نگهداری کنید، آن را خریداری کنید و برخی دیگر دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، وزن سبک، کمربند قابل اطمینان برای محافظت کودکان، محفظه خرید و قابلیت تا شدن هستند.

کالسکه بچه دست دوم مسافرتی

جالب است که در رنگبندی پارچه کالسکه بچه مسافرتی بهترین نوع پارچه های مقاوم استفاده می کنند که در اثر شست و شو رنگ آن تغییر نکند و حتی قابل استفاده تا وزن ۴۰ کیلو گرم باشند. متریالی که در ساخت این کالسکه ها به کار می رود از جنس بسیار نرم و ضد حساسیت و قابل شست و شو می باشد که هنگام نشستن و خوابیدن کودک در آن مشکلی برای پوست نوزادان به وجود نمی آید  و قیمت این کالسکه ها با توجه به کیفیت دوخت و پارچه و درصد پلاستیک و آلومینیومی که در تولید آن و نوع دوقلو و یا چند قلو بودن آن متفاوت می باشد.

کالسکه بچه دست دوم

کالسکه و روروک مانند روروک بچه فنری از جمله وسایلی هستند که بعد از خرید آن تا مدتها می شود آنها را استفاده نمود و در زمان خرید آنها خانواده متحمل هزینه زیادی می‌شوند گاهی ترجیح می دهند از کالسکه بچه دست دوم استفاده کنند. کالسکه دست دوم همان وسیله ای که هر خانواده‌ای بعد از چند سال استفاده از آن اقدام به فروش آن می کنند افرادی که این محصول را می خواهند تهیه کنند می توانند از این گزینه استفاده کنند چرا که کالسکه بعد از مدتها استفاده خراب و آسیب نمی بیند و دوام و ماندگاری زیادی دارد.

کالسکه بچه دست دوم مسافرتی

قیمت کالسکه دست دوم بستگی به نوع و امکانات آن دارد. در خرید کالسکه بچه دست دوم بهتر آن است که اگر آن را از فروشگاه های مجازی مانند سایت انتخاب می کنید حتماً از نزدیک آن را روئیت کنید تا اینکه از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید و همچنین از کاربرد آن و نحوه استفاده آن از فروشنده اطلاعات کسب کنید.

در زمان خرید کالسکه دست دوم حتما به نکات ایمنی آن توجه کنید قطعاتی که باعث می شود ایمنی کودک شما حفظ شود حتماً مورد بررسی قرار دهید تا سالم باشند به طور مثال ترمزهای کالسکه بسیار مهم است که باید درست کار کنند و حتی داشتن کمربند را مورد بررسی قرار دهید که قفل آن سالم باشد چرخهای کالسکه نیز باید پر باشد سوراخ یا پارگی نداشته باشد. در زمان بررسی کالسکه آن را چند بار جمع و باز نمایید تا از سالم بودن تاشوی آن مطمئن شوید تمام قطعات کالسکه از جمله چرخهای آن را کنترل کنید که شکسته نباشند چرا که اگر قرار باشد با خرید ارزانتر کالسکه از ایمنی کمتری برخوردار باشد و در این میان جان فرزند ما به خطر بیفتد هزینه آن خیلی بیشتر است و غیر قابل جبران می باشد.

Loading

امتیاز بدهید

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه